English

پنجشنبه ۳۰ آبان ماه؛

راهپیمایی مردم بندرعباس در حمایت از امنیت و حافظان امنیت کشور

در پی اغتشاشات چند روزه‌ی بدخواهان نظام اسلامی در برخی مناطق کشور، مردم هرمزگان در راهپیمایی صبح امروز (30 آبان ماه)، حمایت خود را امنیت و حافظان امنیت کشور اعلام کردند.

راهپیمایی مردم بندرعباس در حمایت از امنیت و حافظان امنیت کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در پی اغتشاشات چند روزه‌ی بدخواهان نظام اسلامی در برخی مناطق کشور، مردم انقلابی هرمزگان در راهپیمایی صبح امروز (30 آبان ماه)، با اعلام انزجار از آشوبگران و اشرار وابسته به استکبار جهانی، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امنیت و حافظان امنیت کشور، اعلام کردند.

شایان ذکر است؛ دیروز (29 آبان ماه) نماینده ولی فقیه در هرمزگان، ائمه جمعه، نهاد‌های انقلابی، سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، نهاد‌های نظامی و انتظامی و بسیج و تشکل‌های مردمی با صدور پیام‌های جداگانه از مردم برای شرکت در راهپیمایی دعوت کردند.

همچنین تشکل‌های ورزشی و هنری، اصناف و بازاریان، حوزه‌های علمیه، روحانیت معزز و شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی با صدور پیام‌های جداگانه ضمن محکومیت نا آرامی‌های اخیر از مردم برای شرکت در راهپیمایی و وحدت و همبستگی در اعتراض به فتنه ناامن سازی و تخریب اموال عمومی دعوت کردند.

گفتنی است؛ مردم بندرعباس صبح امروز، از میدان انقلاب (مقابل هتل هرمز) تا مسجد جامع راهپیمایی کردند و با سردادن شعار‌های "ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده" "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" "مرگ بر فتنه گر""مرگ بر آمریکا" "راه نجات امت، حمایت از ولایت" و "تجلی بصیرت، حمایت از ولایت" اقدامات اخیر عده ای در آتش زدن بانک ها، اتوبوس ها، منازل و خودرو‌های مردم و اماکن عمومی محکوم کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه