English

سردار اسماعیلی مطرح کرد؛

گازرسانی به ۱۸۵ مصرف کننده عمده و صنایع در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: پروژه گازرسانی به ۱۸۵ مصرف کننده عمده و صنایع استان اردبیل در دست اجراست.

گازرسانی به ۱۸۵ مصرف کننده عمده و صنایع در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار اسماعیلی ، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با تاکید بر عزم شرکت گاز استان در گازرسانی به صنایع در سال رونق تولید گفت: هم اینک پروژه گازرسانی به ۱۸۵ مصرف کننده عمده و صنایع استان اردبیل در دست اجراست.

وی با بیان اینکه امسال برای ۷۶ واحد صنعتی و مصرف کننده عمده گازرسانی شده است افزود: قرارداد گازرسانی به ۸۵ واحد صنعتی و مصرف کننده عمده منعقد شده است که با انتخاب پیمانکار واجد شرایط عملیات اجرایی این پروژه‌ها اجراء خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: در هشت ماه امسال بیش از چهار هزار و ۷۳۱ متر مکعب در ساعت، گاز طبیعی به واحدهای صنعتی و  مصرف کنندگان عمده استان اردبیل اختصاص یافته است.

اسماعیلی گفت: مصرف گاز در استان اردبیل به علت اجرای طرح های گازرسانی به روستاها و صنایع سالانه ۶ درصد افزایش می یابد.

وی با اشاره به ادامه برنامه جایگزینی گاز طبیعی با سوخت فسیلی در واحدهای صنعتی این استان افزود: عملیات جایگزینی سوخت‌های فسیلی با سوخت گاز در شهرک‌های صنعتی و صنایع تبدیلی گسترده استان در سال جاری موفقیت آمیز بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل همچنین گفت: رونق تولید و کاهش موانع تولید از رویکردهای شرکت گاز استان در سال جاری تعیین شده و برای رسیدن به این هدف، با برنامه‌ریزی و تشویق صاحبان صنایع، اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه