English

مسعود امامی‌یگانه:

رصد قیمت اقلام و کالاهای اساسی در اردبیل تشدید شده است

فرماندار اردبیل گفت: رصد قیمت اقلام مختلف و کالاهای اساسی توسط بازرسان در شهرستان اردبیل تشدید شده است.

رصد قیمت اقلام و کالاهای اساسی در اردبیل تشدید شده است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مسعود امامی‌یگانه ،فرماندار اردبیل ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار که در فرمانداری اردبیل برگزار شد، گفت: در پی افزایش قیمت بنزین رصد قیمت اقلام مختلف و کالاهای اساسی توسط بازرسان شهرستان اردبیل تشدید شده است.

وی افزود: با افراد سودجویی که قصد گران‌فروشی و افزایش قیمت‌ها را دارند برخورد جدی خواهد شد و همچنین با نظارت دستگاه‌های مختلف و همکاری مردم قیمت‌ها تحت کنترل است.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین نباید بهانه‌ای برای افزایش قیمت سایر اقلام باشد و علاوه بر کنترل قیمت کالاهای اساسی قیمت سایر کالاها و خدمات نیز تحت رصد است و با سوء‌استفاده‌گران بازار، برخورد قانونی خواهد شد.

امامی یگانه در خصوص افزایش قیمت لوازم سی‌ان‌جی و ال‌پی‌جی در سطح شهر اردبیل بیان کرد: در حال حاضر گزارشاتی در خصوص افزایش قیمت این لوازم در سطح بازار مخابره شده که بازرسان برای بررسی‌های بیشتر وارد موضوع شده‌اند.

وی گفت: مطابق بخشنامه وزارت کشور آژانس‌های شخصی و سرویس‌های مدارس که در هیچ سامانه‌ای ثبت نشده‌اند در دست ساماندهی هستند تا به زودی سهمیه دولتی بنزین دریافت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه