English

امید زارعی مطرح کرد؛

آغاز تخلیه صید شناورهای آب های دور در جاسک

رئیس بندرمرکزی و شیلات جاسک با اشاره به صید و صیادی در آب های دور توسط لنج های سردخانه دار جاسک گفت: تخلیه صید شناورهای لنج آب های دور در این شهرستان آغاز شده است.

آغاز تخلیه صید شناورهای آب های دور در جاسک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  امید زارعی رئیس بندرمرکزی و شیلات شهرستان جاسک، با اشاره اینکه خوشبختانه امسال در شهرستان جاسک برای صید و صیادی تهمیدات خوبی اندیشیده شده است، گفت: در سال جاری با پیگیری های شیلات هرمزگان شاهد فعالیت صیادی  پانزده فروند لنج صیادی آب های دور در شهرستان جاسک هستیم.

وی تصریح کرد:در هرفروند شناور صیادی لنج آب های دور حدود بیست تا 25 نفر صیاد مشغول به فعالیت هستند که این مهم منجر به ایجاد اشتغال پایدار شده است.

زارعی، گفت: هرشناور بسته به گنجایش سردخانه خود تا 180 تن در هر دوره صید 45 تا 60 روز خود صید می کند.

رئیس بندرمرکزی و شیلات شهرستان جاسک شناورهای صیادی لنج های آب های دور تامین کننده مواد اولیه کارخانجات تن ماهی خواند و افزود:این لنج های صیادی برای تامین  توشه سفرهای 45 تا 60 روزه خود اقدام به خرید کالا و مایحتاج خود از شهرستان جاسک می کنند که خود این مهم رونق کسب و کار را در این شهرستان در پی داشته است.

گفتنی است؛ شهرستان جاسک به دلیل دسترسی به آب های دریای عمان و همچنین منطقه مکران از ظرفیت کم نظیری  در حوزه صید و صیادی برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه