English

بهروز رزمی مطرح کرد؛

آغاز عملیات نصب ۱۷ آنتن تلفن همراه در مشگین شهر

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از آغاز عملیات نصب 17 آنتن تلفن همراه در مشگین شهر خبر داد.

آغاز عملیات نصب 17 آنتن تلفن همراه در مشگین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز رزمی ، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در حاشیه بازدید معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر ارتباطات از مشگین شهر گفت: عملیات نصب ۱۷ آنتن تلفن همراه در شهرستان مشگین‌شهر  آغاز شده و بزودی با بهره‌برداری از سایت‌های جدید مشکل پوشش تلفن در مناطق مختلف این شهرستان برطرف می‌شود.

وی افزود: در سال ۹۰ با تصویب مجلس شورای اسلامی و ابلاغ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس‌جمهوری ساختار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان‌ها تغییر کرد و ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر و ناظر بر زیرمجموعه‌های پست، پست بانک و شرکت ارتباطات زیرساخت (بخش دولتی) و شرکت‌های خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاسیس شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: هم اکنون یک نفر از کارمندان این اداره کل به عنوان رابط در ادارات مخابرات شهرستان‌ها مشغول خدمات‌رسانی می باشد. 

فرهاد معارفی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر ارتباطات نیز گفت: نحوه آنتن‌دهی و خدمات‌رسانی اپراتورهای مختلف تلفن همراه و مسائل این حوزه جمع بندی شده و برای اتخاذ تصمیم و توسعه سایت‌های مختلف به اطلاع وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه