English

حمید رضاییان اصل مطرح کرد؛

بی اثر بودن تحریم ها در تولیدات صنعت دریایی کشور

مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر کشور ما تحمیل شد خودکفایی و رونق تولید را به خصوص در صنعت دریا برای کشور به ارمغان آورد.

بی اثر بودن تحریم ها در تولیدات صنعت دریایی کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمید رضاییان اصل مدیرعامل ایزوایکو نیز  در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید استان هرمزگان که با محوریت نیازمندی های فناوری و وارداتی صنایع و توانمندی های ساخت، با حضور مسئولان استانی و ملی برگزار شد،گفت: کشور ایران در یک دهه گذشته به دانشی رسیده که در صنعت کشتی‌سازی  خودکفا شده است.

مدیر عامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: در وضعیتی که کشور به آن دچار شده‌است بهترین فرصت در حوزه‌ی دریا برای فعالان این بخش به خوبی به فعالیت های خود ادامه می دهد.

وی در انتهای صحبت های خود به شرایط سخت تحریم ها اشاره کرد و گفت: تحریم‌های ظالمانه‌ای که بر کشور ما تحمیل شد خودکفایی و رونق تولید را به خصوص در صنعت دریا برای کشور به ارمغان آورد.

محمدرضا صفا رییس اتاق بازرگانی بندرعباس در ادامه این مراسم، اذعان کرد: بخش خصوصی و سرمایه‌ی موجود در آن توان خوبی برای پیشرفت شرکت‌های دانش بنیان دارد.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس، تشریح کرد: اتاق بازرگانی دارای ۱۲ کمیسیون اقتصادی است که یکی از این کمیسیون‌ها در همین راستا فعالیت دارد.

محمدرضا صفا رییس، اظهار کرد: این نمایشگاه، با محوریت نیازمندی های فناوری و وارداتی صنایع و توانمندی های ساخت بر پا شده است.

وی در بخشی دریگر از سخنان خود با اشاره به اینکه فعالان این حوزه توجه داشته‌ باشند که درهای اتاق بازرگانی رو به همه‌ی آنان باز خواهد بود، گفت: همچنین برای بهبود کسب و کار و راهنمایی جوانان دوره‌های آموزشی مختلفی توسط اتاق بازرگانی بندرعباس برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه، با حضور مقامات استانی و ملی فردا دوشنبه 20 تا  23 آبان ماه 98 در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در سه راه جهانبار افتتاح خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه