English

در نشست مدیرکل میراث فرهنگی و شهردار صورت گرفت؛

اختصاص دو دستگاه اتوبوس گردشگری برای شهر بندرعباس

نشست مشترک مدیر کل میراث فرهنگی و شهردار بندرعباس در خصوص بررسی راهکارها و هماهنگی های بیشتر در جهت پیشبرد اهداف شهر خلاق بندرعباس برگزار شد.

اختصاص دو دستگاه اتوبوس گردشگری برای شهر بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان در این نشست ضمن ارائه ظرفیت ها و توانمندی های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: تمام ظرفیت های میراث فرهنگی در حد توان در خدمت شهرداری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه با تکیه بر ظرفیت های موجود می توان با برنامه ریزی بهتر به آینده گردشگری و صنایع دستی در استان من جمله شهر بندرعباس امیدوار بود، افزود: آمادگی داریم هر نوع امکاناتی از ظرفیت های موجود را بدون هیچ چشم داشتی با انعقاد تفاهم نامه و در راستای توسعه شهر بندرعباس در اختیار شهرداری قرار دهیم.

برومند ادامه داد: تشکیل مثلث معاونت عمرانی استانداری، شهرداری و میراث فرهنگی میتواند کمک شایانی به پیشبرد اهداف شهر خلاق نماید.

او با اشاره به اینکه در پنج نقطه شهر می توان کارهایی انجام داد که هم صنایع دستی معرفی شود و هم شهر به گردشگران معرفی شود، افزود: جای یک بازار سنتی در بندرعباس خالی است و با تبادل ظرفیت های موجود همچنین می توان به یک شهر ایده آل در زمینه گردشگری دست یافت.

در ادامه عباس امینی زاده شهردار بندرعباس ضمن تشکر از همکاری های اداره کل میراث فرهنگی در خصوص ثبت خلاق شهر بندرعباس در زمینه صنایع دستی و هنرهای مردمی گفت: ثبت شهر خلاق فرصتی بود که همه کمک کردند و کار تخصصی را اداره کل میراث فرهنگی در حوزه صنایع دستی انجام داد.

او با اشاره به اینکه شهرداری هم به دنبال آن است تا در کنار میراث فرهنگی کارها را به نحو احسن انجام دهد، افزود: به دنبال آن هستیم تا از ایده ها و نظرات شما و همکرانتان در موضوع شهر خلاق استفاده کنیم.

شهردار بندرعباس ادامه داد: بهترین راهکار این است که طرحهای مناسبی برای کسب و کار راه اندازی کنیم و این یک فرصت ملی و بین المللی برای بندرعباس است تا بتوانیم خدمتی برای شهر انجام دهیم.

امینی زاه با بیان اینکه بحث آموزش، تولید، فروش و کسب و کار را باید با جدیت بیشتر پیگری کنیم بر راه اندازی بازارچه های موقت هفتگی تاکید کرد.

در ادامه توافق شد شهرداری بندرعباس  دو دستگاه اتوبوس گردشگری برای شهر بندرعباس اختصاص دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه