English

در آستانه نخستین سالگرد عروج؛

ماکت سبک زندگی شهید زنده لرستان «سید نورخدا موسوی» ساخته شد

در آستانه سالروز شهادت سیدنورخدا موسوی، ماکت سبک زندگی نباتی این شهید والامقام توسط هنرمند لرستانی نرگس دلفان ساخته شد.

ماکت سبک زندگی شهید زنده لرستان «سید نورخدا موسوی» ساخته شد

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، در آستانه نخستین سالروز شهادت سید نورخدا موسوی، ماکت سبک زندگی نباتی این شهید والامقام توسط هنرمند لرستانی نرگس دلفان ساخته شد.

بر اساس این گزارش، با همت و تلاش این هنرمند لرستانی، ماکت سبک و محل زندگی شهید زنده لرستان «سید نورخدا موسوی» ساخته و تحویل خانواده ایشان شد.

نرگس دلفان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج، هدف از ساخت این ماکت را، نمایش بخشی از زندگی نباتی شهید سیدنورخدا موسوی عنوان کرد و گفت: این ماکت، نحوه زندگی شهید زنده لرستان و پرستاری زینب گونه همسر ایشان سرکار خانم کبری حافظی را به تصویر کشیده است.

این مهندس معماری، ادامه داد: تجربه زندگی نباتی 10 ساله در یک اتاق حدودا 15 متری، تجربه ای باور نکردنی است و از سوی دیگر، سختی و شیرینی پرستاری از چنین انسان دردمندی، یک الگوی رفتاری برای زنان و دختران جامعه ایرانی است که باید به آن توجه شود.

دلفان، تصریح کرد: این کار با احترام و افتخار پیشکش شد به همسر وفرزندان سردار شهید سید نورخدا موسوی، که با تقدیم جان خود، آرامش و آسایش را به ایران اسلامی هدیه کرده است، البته این راه ادامه دارد و پرچم تامین امنیت به دست همرزمان شهید سپرده شده است.

ماکت شهید زنده لرستان

برگزاری مراسم سالگرد شهادت سید نورخدا موسوی با حضور خانواده شهید حججی

گفتنی است، نخستین سالروز شهادت شهید زنده لرستان «سید نورخدا موسوی»، ساعت 14 فردا چهارشنبه 15 آبان ماه 98، با حضور خانواده شهید محسن حججی و اقشار مختلف مردم و مسوولین در گلزار شهدای خرم آباد برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه