English

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

توطئه‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی شکست خورده است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:توطئه‌های آمریکا علیه نظام و جمهوری اسلامی شکست خورده است.

توطئه‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی شکست خورده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار سپهر در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در اصفهان توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب و جمهوری اسلامی را شکست خورده و بی اثر توصیف کرد و گفت: دسیسه‌های آمریکا کار به جایی نبرده و آمریکا که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در غرب آسیا انواع عملیات‌ها را علیه کشور ما انجام داده است چیزی جز شکست تجربه نکرده است.

 وی ادامه داد:  اگر لانه جاسوسی آمریکا تسخیر نمی‌شد، تجربه کودتاهای آمریکایی را که در ۸۰ کشور رخ داده است در ایران شاهد بودیم.

سردار سپهر  گفت: آمریکا تمام توان خود را برای ساقط کردن نظام اسلامی به کار برد که حمایت از صدام در طول دوران دفاع مقدس یکی از آن‌ها بود.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان داشت: آمریکائیها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امروز به این نتیجه رسیده‌اند که قدرت تغییر معادلات، آرمان‌ها و باورهای  مسئولان و مردم ما را ندارند و در نتیجه  شکست را پذیرفته‌اند.

 وی ادامه داد: امروز به برکت دین‌مداری، مردم انقلابی و رهبری امام خامنه‌ای، نتانیاهو اعتراف می‌کند که از تنگه خیبر تا تنگه جبل‌الطارق هر جا را نگاه می‌کنیم خیمه‌های امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای را می‌بینیم.

سردار سپهر اظهار کرد: امروز پیام اسلامی، افول و سقوط آمریکا را نزدیک‌تر کرده و انقلاب در حال عبور از گردنه‌های سخت هستیم و پس از تحقق دولت اسلامی به دنبال تحقق جامعه اسلامی و به فضل خدا امت اسلامی را با رهبری امام خامنه‌ای محقق خواهیم کرد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای پیاده سازی گام دوم انقلاب به مدد دانشمندان و نخبگان و عدم سازش با غرب و آمریکا باید این مسیر را طی کرد از این رو از مردم و مسئولان می‌خواهیم گوش به فرمان رهبری باشند و مبارزه، مقابله و جهاد اکبر، پیروی از راه شهدا را در پیش گیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی