English

حجت‌الاسلام احمد پناهیان:

ایستادگی در برابر مستکبران برای ملت ایران یک رسالت است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: ایستادگی در برابر مستکبران برای ملت ایران یک رسالت است.

ایستادگی در برابر مستکبران برای ملت ایران یک رسالت است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت‌الاسلام احمد پناهیان ، استاد حوزه و دانشگاه ظهر امروز در مراسم سخنرانی راهپیمائی یوم‌الله 13 آبان در اردبیل گفت: ایستادگی در برابر مستکبران برای ملت ایران یک رسالت است و همیشه با تکیه بر خداوند متعال و عمل به قرآن و اسلام و نیز منویات مقام معظم رهبری این راه ادامه دارد.

وی با اشاره به این که سر سازش با مستکبران وجود ندارد بیان کرد: ایستادگی در برابر ستیزه‌جویان با داشتن قدرت روحی و معنوی حتمی است و در این زمینه شهدای والامقام کشورمان نمود کامل این امر هستند که باید راه و اهداف شهدای والامقام را تا ابد زنده نگهداشته و ادامه دهیم.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: تقابل بین جبهه حق و باطل در چهار دهه اخیر مشهود است و امروز به برکت نیروهای ارزشی، دینی و معنوی شعار مرگ بر آمریکا پابرجا است و ما هیچ وقت تن به مذاکره نخواهیم داد چرا که آمریکا هیچ گاه از اهداف و نیات شوم خود دست برنمی‌دارد و همه برای او مثل ابزارند.

پناهیان تصریح کرد: ارتقای روحیه انقلابی و انگیزه ارزشی باید همراه با معنویت باشد که با تاسی از راه و اهداف شهدای والامقام کشورمان این مهم حتمی است و ملت همیشه بیدار ایران هیچ گاه در برابر خواسته‌های نامشروع دشمنان تسلیم نمی‌شود و همیشه سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان می‌زند.

وی بیان کرد: این یک افتخار و برکت بزرگ است که ملت ایران با چنین آرمان انقلابی و ارزشی پیش می‌رود و تنها این موضوع به تنهایی برای دشمنان و استکبار جهانی غیرقابل تحمل است که بنابراین باید با حضور گسترده در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور این مهم را همیشه به آنان ثابت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه