English

امام‌جمعه موقت کرمانشاه در مراسم ۱۳ آبان:

دشمنان اسلام از مقاومت و ایستادگی ملت ایران هراس دارند

حجت‌الاسلام محمد حجتی امام‌جمعه موقت کرمانشاه در مراسم 13 آبان گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸، ماهیت استکباری و استعماری آمریکا برای ملت ایران افشا کرد.

دشمنان اسلام از مقاومت و ایستادگی ملت ایران هراس دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، امام‌جمعه موقت کرمانشاه ۱۳ آبان را نماد ایستادگی ملت ایران در مقابل زورگویی‌های آمریکای جنایت‌کار عنوان کرد و افزود: مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی در دومین گام پس از پیروزی انقلاب اسلامی در 13 آبان 58، دستان پلید استکبار را برای کشور‌های مظلوم جهان رو کردند.

وی با تأکید بر این مهم که امروز آمریکا با واردکردن تحریم‌های ناجوانمردانه علیه مردم ایران می‌خواهد آن‌ها را خسته کند، خاطرنشان ساخت: استکبار جهانی باید بداند که ملت ایران ۴۰ سال در مقابل تمام سختی‌های اقتصادی و تحریم‌ها مقاومت کردند و امروز نیز به پشتوانه ولایت مقتدر باهم استقامت خواهند کرد.

امام‌جمعه موقت کرمانشاه افزود: تا زمانی که این مردم غیور و هوشیار پشتیبان نظام و انقلاب هستند، آمریکا و هیچ کشور دیگری نمی‌تواند کوچک‌ترین حرکتی علیه این کشور انجام دهند و دشمنان اسلام بدانند که این مردم مقتدرانه در عرصه دفاع از کشور غیرت دارند و هیچ‌گونه تحریمی نمی‌تواند مانع پیشرفت و توسعه این کشور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه