English

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان:

لایروبی و ساماندهی رودخانه های لرستان در حال انجام است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان از لایروبی، اصلاح مسیر و ساماندهی رودخانه های استان خبر داد.

لایروبی و ساماندهی رودخانه های لرستان در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، رضا میرزایی گفت: لایروبی، اصلاح مسیر و ساماندهی رودخانه های لرستان در 8 بازه اضطراری و اولویت دار در هفته گذشته آغاز شده و در 8 بازه کاری دیگر در حال تجهیز کارگاه است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان، تصریح کرد: عملیات لایروبی، اصلاح مسیر و ساماندهی رودخانه کشکان در محدوده روستای افرینه تا تلمبه خانه شرکت نفت و همچنین در 2 نقطه از روستای روبند جلگه خلج تا پیچ بابابهرام و محدوده اردوگاه ملاوی که به علت تغییر مسیر رودخانه کشکان، جاده ارتباطی خرم آباد به پل دختر به طور کامل قطع گردیده بود، آغاز شده است.

وی افزود: عملیات لایروبی در منطقه چمنار دورود و در 2 نقطه از شهرستان بروجرد در محدوده روستاهای کپر جودکی و آب گرمه نیز در حال انجام است.

میرزایی ادامه داد: عملیات ساماندهی روستاهای چم گرداب پلدختر در رودخانه سیمره و ده محسن شهرستان خرم آباد نیز شروع شده است.

لایروبی‌ها پیش از فرارسیدن زمستان به اتمام می رسند

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان اظهار داشت: عملیات لایروبی و ساماندهی 8 بازه فوق الذکر انشاالله تا قبل از فصل زمستان به اتمام می رسند.

میرزایی همچنین بیان کرد: پیمانکاران ساماندهی و لایروبی 8 بازه کاری اولویت دار دیگر شامل زورانتل و دمرود افرینه پلدختر، روستاهای حاج خدیجه، میان گلال و علی محمد بیگی خرم آباد و چم دیوان، زوراندول و چم حسین شهرستان چگنی انتخاب شده و در حال تجهیز کارگاه هستند.

وی تصریح کرد: پروژه های ساماندهی و لایروبی و بازسازی تاسیسات آبی شهرستان‌های الیگودرز، ازنا، دلفان و کوهدشت و تکمیل سرریز سد مروک دورود نیز طی روزهای آینده تعیین تکلیف و با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان، گفت: پیمانکار طرح آبخوانداری، تغذیه مصنوعی و بخش سیلاب دشت رومشکان و بازسازی تاسیسات آبی سد هاله کوهدشت نیز مشخص شده و در مرحله انعقاد قرارداد می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه