English

فرمانده یگان حفاط اراضی کشور خبر داد:

پیگیری ۱۰۰ هزار فقره پرونده تخلفات در دستگاه قضایی

فرمانده یگان حفاط اراضی کشور گفت: از زمان شروع فعالیت این یگان تعداد 100 هزار فقره پرونده تخلفات را در دستگاه قضایی پیگیری کرده ایم.

پیگیری 100 هزار فقره پرونده تخلفات در دستگاه قضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سرهنگ ابراهیم حسن‌ آبادی روز یکشنبه در آیین  آغاز فعالیت یگان حفاظت امور اراضی کردستان اظهار داشت: این یگان در کمتر از یکسال با همکاری سازمان امور اراضی کشور موفق شده 100 هزار فقره پرونده را در دستگاه قضایی پیگیری کند که علاوه بر آن حدود 10 هزار پرونده دیگر نیز عقب افتاده است.

فرمانده یگان حفاط اراضی کشور تصریح کرد: این فرماندهی سعی دارد از ظرفیت های مختلف کشور از جمله دهیاری‌ها، رسانه‌ها، سمن‌ها، بسیج و امامان جمعه و جماعات در راستای حفاظت از اراضی و تغییر کاربری غیرقانونی آن استفاده کند.

حسن‌آبادی با بیان اینکه در 34 نقطه کشور مقر فرماندهی داریم که تاکنون 22 نفر برای آنها جذب شده و 12 نفر از این تعداد بکارگیری شده‌اند، اضافه کرد: همچنین 12 یگان این فرماندهی در استان‌های مختلف مستقر شده و بقیه نیز تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شوند.

فرمانده یگان حفاط اراضی کشور گفت: این یگان هم اکنون نزد مراجع قضایی 10 هزار فقره پرونده عقب افتاده دارد که انتظار می‌رود سازمان‌های مرتبط با حفاظت از اراضی با بررسی این پرونده‌ها به دنبال کاهش این آمار باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه