English

حجت الاسلام محمد عبادی زاده:

کشور را در تمام عرصه ها از حالت تدافعی به تهاجمی سوق دهید

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: ما باید در تمام عرصه ‌ا به ویژه اقتصادی از حالت تدافعی باید به حالت تهاجمی حرکت کنیم.

کشور را در تمام عرصه ها از حالت تدافعی به تهاجمی سوق دهید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان  امسال  باید متفاوت تر از سال‌های گذشته برگزار شود، اذعان داشت: همه آحاد مردم علی الخصوص دانش آموزان و دانشجویان نیز با همراهی خانواده هایشان پرشور تر از سال گذشته در راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه شرکت کنند تا با حضورشان به جهانیان بفهمانند وحدت رمز موفقیت جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده با اشاره به اینکه در همچنین روزی لانه جاسوس آمریکای جنایتکار به تسخیر دانشجویان درآمد عنوان کرد: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است و از مردم می خواهیم تا با حضورشان پاسخی کوبنده به اسکبار جهانی بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مبارزه با اسکتبار جهانی امری دینی و عقلی است و ایران اسلامی هیچ گاه در برابر بیگانگانی که چشم طمع به این کشور داشته اند دست از مبارزه با استکبار ستیزی بر نخواهد داشت.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: تا حق و باطل است اسکتبار ستیزی پایانی ندارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تاکید بر اینکه ما باید در تمام عرصه ها از حالت تدافعی به تهاجمی سوق یابیم، ادامه داد: باید با سرمایه گذاری، و تلاش روز افزون و کار مضاعف تلاش کنیم ایران اسلامی را در جهت نیازهایی که به آن ها وابسته است، خودکفا کنیم تا دشمن نتواند در عرصه اقتصادی، به اقتصاد کشور خللی وارد آورد.

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: رهبر فرزانه معظم انقلاب اسلامی،  به کشورها (عراق و لبنان)توصیه ویژه ای داشته است و از آنها خواسته اند که هیچگاه  امنیت کشورشان را تحت شعاع بیگانگان قرار ندهند، زیرا اگر امنیت قربانی شود اسکتبار جهانی در کشورشان نفوذ خواهد کرد.

حجت الاسلام عبادی زاده با بیان اینکه در فتنه سال ۸۸ ملت ایران آگاهانه و هوشمندانه و گوش به فرامین مقام معظم رهبری نگذاشته تا کودتاهای مخملی و رنگی در این کشور شکل گیرد، تصریح کرد: این مبارزات مردمی باید برای تمام دلسوزان سایر کشورها الگو قرار گیرد تا دست دازی اسکتبار جهانی بر کشورهای دیگر از بازوان قطع و قمع شود.

امام جمعه بندرعباس  در پایان با اشاره به اینکه ما باید برای تحقق آرمان‌های امام و انقلاب تلاش کنیم، گفت: روز ۱۳ آبان نماد قدرت، استقامت و اقتدار ملت غیور اسلامی ایران در برابر اسکتبار جهانی است.

وی ادامه داد:‌ احترام به سالمندان، دستگیری از محرومان، آداب و رسوم ملی و مذهبی، حس مسوولیت، تکالیف اعضای خانواده نسبت به هم و صلح رحم و...را از جمله  فرهنگ عمومی دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه