English

به همت معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان صورت گرفت:

رشد ۳۲۷ درصدی اخذ تعرفه های بندری در بنادر صیادی شیلات هرمزگان

رئیس گروه مدیریت مرکزی بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از رشد 327 درصدی اخذ تعرفه های بندری در بنادر صیادی شیلات هرمزگان در شش ماهه گذشه خبر داد.

رشد 327 درصدی اخذ تعرفه های بندری در بنادر صیادی شیلات هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  فرید جهانشاهلو رئیس گروه مدیریت مرکزی بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان ، با اشاره به اهمیت اخذ تعرفه های بنادری برای توسعه و ارتقای خدمات در خود بنادر صیادی و همچنین مدیریت بهتر بنادر گفت: با اجرای ابلاغیه دریافت تعرفه های بندری بر اساس نرخ نامه جدید نسبت به شش ماه سال 1397 به میزان 327 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: میزان تعرفه های اخذ شده در شش ماهه نخست سال 97 حدود یک میلیارد و 360 میلیون ریال بوده است که با 327 درصد رشد به بیش از چهار میلیارد و 440 میلیون ریال در مدت زمان مشابه سال 98  رسیده است.

رئیس گروه مدیریت مرکزی بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان تصریح کرد: اخذ عوارض بندری در راستای  دستور العمل  ابلاغی از طرف سازمان شیلات ایران بوده  است.

جهانشاهلو از  اخذ عوارض به عنوان یک ابزار اقتصادی و مدیریتی در بهبود و ارتقای خدمات در بنادر یاد کرد و افزود: خوشبختانه تعاونی های صیادی استان همکاری قابل قبولی را در این مهم و همچنین مدیریت صحیح بنادر دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه