English

عباس گنجی مرنی به‌عنوان مدیرعامل آب منطقه ای اردبیل معرفی شد

طی مراسمی با حضور معاون آب و آبفای وزارت نیرو و مسئولان استانی عباس گنجی مرنی به‌عنوان مدیرعامل آب منطقه ای اردبیل معرفی شد.

عباس گنجی مرنی به‌عنوان مدیرعامل آب منطقه ای اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، قاسم تقی‌زاده خامسی ، معاون آب و آبفای وزارت نیرو پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: از آغاز دولت فعلی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در روستاها از آب آشامیدنی سالم بهرمند شدند.

وی اظهار کرد: پویش الف- ب- ایران به‌شکل تخصصی و فنی برنامه‌ریزی شده و این پروژه را به محضر مقام معظم رهبری تقدیم کردیم و رهبر انقلاب با استقبال از این طرح تأکید داشتند که این‌گونه طرح‌ها حتمأ ادامه داشته باشند.

معاون آب و آبفای وزارت نیرو به اهمیت این پویش اشاره کرد و افزود: پویش الف- ب- ایران برای سال‌جاری است که شامل سدسازی، آبیاری مدرن هزاران هکتار، آب‌رسانی به یک هزار و ۱۱۲ روستا و از آغاز دولت فعلی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در روستاها از آب آشامیدنی سالم بهرمند شدند و روزانه به شش روستا در کشور آب‌رسانی می‌شود.

تقی‌زاده خامسی گفت: تا پایان سال ۲۲۷ پروژه بزرگ در سطح کشور در پویش بزرگی به نام الف- ب- ایران به ارزش ۳۳ هزار میلیارد تومان افتتاح خواهد ‌شد.

وی بیان کرد: به‌زودی با حضور مقامات عالی کشور، ۳ سد در استان اردبیل آبگیری و افتتاح خواهد شد و از اقدامات در حال انجام می‌توان به ساخت شش تصفیه خانه در سطح استان و پیشرفت مناسب شبکه آبیاری خداآفرین اشاره کرد.

معاون آب و آبفای وزارت نیرو گفت: ارزش پروژه‌هایی که در ۶ سال اخیر در حوزه آب، برق و آب و فاضلاب استان اردبیل به بهره‌برداری رسیده یا در دست ساخت است بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان بوده که می‌توان ادعا کرد در بخش آب و خاک اردبیل انقلابی صورت گرفته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه