English

شکست حصر رسانه ای اربعین با کلیدواژه حب الحسین یجمعنا

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: جهانی شدن کلیدواژه #حب_الحسین_یجمعنا در شبکه های اجتماعی شکست حصر رسانه ای اربعین است.

شکست حصر رسانه ای اربعین با کلیدواژه حب الحسین یجمعنا

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سرهنگ رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به شکست حصر رسانه ای اربعین و جهانی شدن کلیدواژه #حب_الحسین_یجمعنا در شبکه های اجتماعی اظهار کرد: شکی نیست با ماندگاری حماسه عاشورا در صفحه تاریخ، مسیر برای حرکت جبهه حق و حقیقت تا ابد مشخص شده است و اربعین به تعریف رهبر معظم انقلاب به عنوان کنگره عظیم جهانی نشان از زنده و پویا بودن این مسیر 1400 سال بعد از واقعه عاشوراست.

پورشمسی با بیان اینکه  صدای آزادی بیان و حقوق بشرغرب و آمریکا گوش فلک را کر کرده است عنوان کرد: کوچک ترین پیام و صدایی که در تضاد تفکراتشان بلند شود با سیطره مافیای رسانه ای خود، آن را سانسور و بایکوت می کنند عنوان کرد: غرب با مافیای قدرتمند رسانه ای خود، کوچک ترین اتفاقات در ایران و جهان اسلام را بزرگنمایی کرده و سعی در تخریب چهره اسلام‌؛ از ایران گرفته تا محور مقاومت در منطقه می کنند، اما در برابر یک حرکت عظیم مانند پیاده روی اربعین به عنوان بزرگ ترین اجتماع عالم کر و کور می شوند و تلاش دارند انوار آن را مخفی کنند.

وی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب که فرمودند راه‌پیمایی بزرگ اربعین، آیت عظمای الهی و نشانه‌ی اراده‌ی پروردگار بر نصرت امت اسلامی است اذعان کرد: وقتی در فضای مجازی که این روزها حرف ها برای گفتن دارد یک مفهوم عاشورایی به بالاترین سطح تبادل می رسد یعنی حصر پر هزینه رسانه ای دشمن در برابر عظمت حسینی هیچ است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: بسیاری در دنیا تشنه حقیقت و منطق درست انسانی هستند تا با آن به یک زندگی معنادار برسند و شکست سد رسانه ای اربعین در دنیا مطمئنا بسیار از این تشنگان را سیراب می کند و به دریایی حقیقی سوق می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه