English

بودجه‌ای پایدار برای دفاتر تسهیل‌گری در نظر گرفته شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: بودجه‌ای پایدار برای دفاتر تسهیل‌گری از محل بودجه کشور تخصیص یابد.

بودجه‌ای پایدار برای دفاتر تسهیل‌گری در نظر گرفته شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در نشست با بازرسان سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، خواستار در نظر گرفتن بودجه‌ای پایدار برای دفاتر تسهیل‌گری شد و گفت: حمایت از این دفاتر در حل مسائل و مشکلات مردم بسیار موثر است.

وی با اشاره به فعالیت دقیق و اثربخش دفاتر تسهیل‌گری افزود: پیشرفت کاری حاصل شده در این دفاتر در همین مدت کوتاه مشخص بوده و عمده دلیل این موضوع، پیچیدگی و کندی سیستم اداری و از طرفی انگیزه، دانش و تخصص کارشناسان این دفاتر است که موجب سرعت بخشیدن به روند انجام امور و پیشبرد اهداف شده و این ظرفیت باید در تمامی حوزه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با قول همکاری هرچه بیشتر در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده برای دفاتر تسهیلگری ، به نیاز برخی مناطق استان یزد به خدمات این دفاتر اشاره کرد و  ادامه داد: نیاز به وجود دفتر تسهیل‌گری در برخی دیگر از نقاط استان احساس می‌شود و باید این موضوع مورد توجه قرار گرفته یا این محلات نیز در پوشش دفاتر تسهیل گری موجود قرار گیرند و به عبارتی حوزه فعالیت این دفاتر گسترش یابد.

این مسئول خاطر نشان کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی با دفاتر تسهیل‌گری باید به یک وظیفه سازمانی تبدیل شود و تداوم داشته باشد و پیشنهاد می‌شود بودجه‌ای پایدار برای این دفاتر از محل بودجه کشور تخصیص یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه