English

برگزاری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در همدان

اختتامیه جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در همدان برگزار می شود.

برگزاری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان، مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

این مراسم که از هفتم  تا دهم آبان ماه برگزار می شود، از برگزیدگان بخش‌های ادبی، هنری، فناوری و پژوهشی تقدیر می‌شود و پس از مراسم اختتامیه جلسه هماهنگی هیئت داوران برگزار خواهد شد.

روز چهارشبه ۸ آبان‌ماه مسابقات بخش آوایی در رشته‌های قرائت تحقیق در دو گروه خانم ها و آقایان و فینال مسابقات تیمی برادران برگزار می‌شود و در ادامه، برنامه بازدید از تپه هگمتانه برای خانم ها و بازدید از گنج نامه برای آقایان تدارک دیده شده است.

همچنین صبح روز چهارشنبه کارگاه آموزشی ویژه برگزیدگان بخش آوایی در رشته‌های حفظ، ترتیل، دعاخوانی و اذان برگزار می‌شود و در ادامه ساعت ۱۵ تا ۱۸ مسابقات بخش آوایی در رشته قرائت تحقیق آقایان و حفظ کل بانوان و کارگاه آموزشی تدبر در قرآن کریم برگزار خواهد شد.

برنامه گردشگری و بازدید از آثار تاریخی استان همدان بعد از ظهر نیز برگزار می شود و در پایان مراسم اختتامیه دوم به همراه تقدیر از برگزیدگان بخش های آوایی در رشته های اذان، تواشیح، حفظ ۱۵ جزء، ترتیل و معارف قرآنی برگزار می‌شود.

روز پنجشنبه ۹ آبان ماه نیز مسابقات در بخش آوایی در رشته حفظ کل آقایان برگزار می‌شود و ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ مراسم اختتامیه سوم به همراه تقدیر از برگزیدگان سایر رشته های بخش آوایی و مسابقات تیمی برگزار خواهد شد.

جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی هر سال با شرکت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود و برگزیدگان این جشنواره در دو بخش دانشجویان و اساتید به مرحله ملی راه پیدا می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه