English

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان اعلام کرد

انجام بیش از ۲۴ هزار عمل جراحی در بیمارستان های تامین اجتماعی در اصفهان

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان گفت: بیش از 24 هزار عمل جراحی درشش ماه اول سال جاری در بیمارستان های تامین اجتماعی اصفهان انجام شد.

انجام بیش از 24 هزار عمل جراحی در بیمارستان های تامین اجتماعی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اعتصام پور بیان داشت: در شش ماه اول سال جاری اصفهان بیش از بیست و چهار هزار عمل جراحی در سه بیمارستان استان اصفهان انجام شد.

مدیریت درمان اصفهان در شش ماه اول سال جاری موفق شد با 30 مرکز ملکی مشتمل بر سه بیمارستان و 27 درمانگاه عمومی و تخصصی در سطح استان، بیش از پنج میلیون و 500هزار بیمار سرپایی اعم از ویزیت پزشکان، مراجعات داروخانه و سایر واحدها و با 70 هزار بیمار بستری در بخش درمان مستقیم و 4272 مرکز طرف قرارداد در بخش درمان غیر مستقیم، حدود 12میلیون بیمار  را در پنج ماه اول سال 98 پذیرش و درمان کند.

اعتصام پور تعداد عمل های جراحی در سه بیمارستان استان را بیش از بیست و چهار هزار عمل اعلام کرد و گفت: از این میان 11 هزار و 530 عمل در بیمارستان دکتر شریعتی، 8664 عمل در بیمارستان دکتر غرضی و 4653 عمل در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) نجف آباد انجام گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان دارای سه میلیون و دویست هزار بیمه شده تامین اجتماعی اصلی و تبعی است، اظهار کرد: در شش ماه اول سال 98 حدود 17میلیون و 500 هزار نفر مراجعه کننده به مراکز درمانی مستقیم و غیرمستقیم بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه