English

۸ تا ۱۲ آبان‌ماه؛

برگزاری نمایشگاه‌های کامپیوتر و استارتاپ‌ها در اصفهان

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری و دومین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها 8 تا 12 آبان‌ماه در اصفهان برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه‌های کامپیوتر و استارتاپ‌ها در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، نمایشگاه‌های کامپیوتر و استارتاپ‌ها که 185 استارتاپ، شرکت و موسسه را گرد هم جمع خواهند کرد، در 9 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود.

شرکت‌ها، موسسه‌ها و استارتاپ‌های حاضر در این نمایشگاه، انواع توانمندی‌های خود شامل نرم‌افزار، سخت‌افزار، شبکه‌های داده و امنیت تبادل اطلاعات، آموزش و پژوهش، خدمات دولت الکترونیک و کسب و کارهای نوین را به نمایش می‌گذارند تا مخاطبان ویژه این نمایشگاه بتوانند با آخرین دستاوردهای این حوزه آشنا شوند.

در کنار این دو نمایشگاه، جشنواره فروش تجهیزات دیجیتال نیز برپا خواهد بود تا علاقمندان و عموم مردم بتوانند کالاهای الکترونیکی و دیجیتالی مورد نیاز خود را از 20 فروشگاه برتر حاضر در نمایشگاه خریداری کنند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری و دومین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها بستری فراهم آورده تا شرکت‌ها و موسسات مختلفی از استان‌های تهران و اصفهان به ارائه پتانسیل‌های خود بپردازند که از آن جمله می‌توان به شبکیه، همکاران سیستم، الکترومیزان، ایریسا، مبین‌نت، ایرانسل، دستگاه‌های دولتی، شهرک علمی تحقیقاتی و دانشگاه‌ها اشاره کرد.

گفتنی است؛ نمایشگاه‌های کامپیوتر و استارتاپ‌ها از ساعت 10 تا 19 روزهای هشتم تا دوازدهم آبان‌ماه 98 در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان اصفهان برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه