English

بهزاد نواختی مقدم مطرح کرد؛

اعزام ۴۱ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در اردبیل

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اعزام 41 تیم عملیاتی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در مهرماه امسال در استان اردبیل خبر داد.

اعزام 41 تیم عملیاتی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهزاد نواختی مقدم ، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در مهرماه سال جاری برای امدادرسانی به حادثه دیدگان 41 تیم عملیاتی به محل حوادث اعزام شده اند.

او از امدادرسانی به 182 نفر در مهر ماه امسال در سطح استان اردبیل خبر داد و افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به 39 مورد حادثه اعزام شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حوادث مجموعا 182 حادثه دیده وجود داشت، تصریح کرد: 107 نفر در حوادث جاده ای، 64 نفر خدمات حضوری، 10 نفر کوهستان و یک نفر در حوادث شهری خدمات امدادی را دریافت کرده اند.

نواختی مقدم ادامه داد: 31 مورد از این حوادث جاده ای، 5 مورد کوهستان، 2 مورد حضوری و یک مورد شهری بوده است.

او گفت: در این حوادث 158 نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر با 36 دستگاه خودروی آمبولانس، 23 دستگاه خودروی ست نجات و 3 دستگاه خودروی پشتیبانی به یاری حادثه دیدگان شتافته اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل در پایان افزود: 60 نفر از حادثه دیدگان نیز توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل اسکان داده شده اند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه