English

علی بخش رستمی تاکید کرد؛

مدیران در روند اجرای کار با بینش و آگاهی بالاتر عمل کنند

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، در.نشست شورای هماهنگی در استان هرمزگان، گفت: مدیران در روند اجرای کار با بینش و آگاهی بالاتر عمل کنند.

مدیران در روند اجرای کار با بینش و آگاهی بالاتر عمل کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی بخش رستمی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در سومین جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی در استان هرمزگان که با حضور مدیران کل دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در این استان برگزار شد بیان داشت: 5 ماموریت ویژه در حوزه مدیریت عملکرد حقوق شهروندان تکلیف شده که دستگاه ها در خصوص عملکردشان باید آن را دنبال کنند و پاسخگو باشند که در نهایت این موارد جمع بندی و به عنوان ارزیابی عملکرد دستگاه مربوطه در جشنواره شهید رجایی ارائه خواهد شد.

رستمی عملکرد سال گذشته دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان هرمزگان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مدیران در روند اجرای کار با بینش و آگاهی بالاتر عمل کنند.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی در خصوص پنج ماموریت ویژه که مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری برای دستگاه ها تکلیف کرده است، اضافه کرد: سلامت اداری، مبارزه با فساد اداری و ارتقاء سلامت اداری، پاسخگویی به شکایات، ارزیابی عملکرد سازمان و پیگیری امورات مربوط به حقوق شهروندی پنج تکلیفی است که دستگاه ها مکلفند در اجرای دستور العمل حقوق شهروندی آنها را مورد توجه قرار دهند.

وی اظهار داشت: نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد سال 97 دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان هرمزگان بر اساس هر یک از شاخص های عمومی، اختصاصی و مجموع آن متوسط رو به بالاست که این مطلوب است و چیزی جز بهبود عملکرد، کارآیی و بهره وری سازمان را بدنبال ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه