English

حسین دشتی خبر داد؛

اعزام ۱۳۰۰ مددجوی اردبیلی به کربلای معلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از اعزام هزار و 300 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل به کربلای معلی خبر داد.

اعزام ۱۳۰۰ مددجوی اردبیلی به کربلای معلی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین دشتی ، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه هزار و 300 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی حضور خواهند داشت، گفت: با یاری خیران و نیکوکاران تمهیدات سفر مددجویان اردبیلی برای زیارت بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) در اربعین حسینی فراهم شد.

وی با بیان اینکه رهسپار شدن خانوار تحت حمایت به عتبات عالیات و اماکن مذهبی تاثیر بسزایی در افزایش روحیه آنها دارد، افزود: حضور خانوار تحت حمایت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به ارتقای خودباوری و خوداتکایی مددجویان نیز کمک خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه خانوار تحت حمایت نسبت به مسائل اعتقادی، دینی و فرهنگی علاقمند و پرتلاش هستند، بیان کرد: یکی از اهداف مهم در اعزام مددجویان به راهپیمایی اربعین حسینی، اعتلای دانش مذهبی مددجویان است تا پس از بازگشت با روحیه بالاتری به سمت توانمندسازی حرکت کنند.

دشتی با بیان اینکه ۴۰ نفر از مددجویان تحت حمایت نیز در تاسوعا و عاشورای حسینی به کربلای معلی اعزام شده بودند، گفت: تمامی مددجویان برای نخستین‌بار به عتبات عالیات اعزام شده‌اند و قدردان کمک‌های نیکوکاران هستیم که با کمک‌های خود زمینه سفر آنها را فراهم کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان اردبیل اعزام خانوار تحت حمایت به اردوهای زیارتی است، اعلام کرد: از این طریق درصدد هستیم مددجویانی که تاکنون موفق به حضور در حرم مطهر امام حسین(ع) و امام رضا(ع) نشده‌اند، رهسپار عتبات عالیات و مشهد مقدس شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه مشارکت گسترده خیران موجب خواهد شد تا بتوانیم زمینه اعزام تعداد بیشتری از مددجویانی که در حسرت زیارت بارگاه ملکوتی امام سوم(ع) و امام هشتم(ع) هستند را فراهم کنیم، افزود: طرح «شوق زیارت» یکی از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که با هدف اعزام مددجویانی که تا کنون توفیق اعزام به عتبات عالیات و مشهد مقدس را نداشته‌اند، اجرا می‌شود.

دشتی به برگزاری اردوهای درون استانی و برون استانی برای ۱۸۰۰ نفر از خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در طول فصل تابستان سال‌جاری اشاره کرد و گفت: اردوهای زیارتی با هدف تقویت و افزایش روز افزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برای مددجویان برگزار می‌شود که نقش بسزایی در توانمندسازی خانوار تحت حمایت دارد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان اردبیل توجه ویژه‌ای به ارائه آموزه‌های قرآنی و دینی به خانوار تحت حمایت دارد، اعلام کرد: در کنار اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی، برای آنها کارگاه‌های آموزشی متعددی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود تا مسیر توانمندی آنها هموارتر شود.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند این نهاد را در برگزاری اردوهای زیارتی برای خانوار تحت حمایت یاری کنند، بیان کرد: جلوه راهپیمایی عظیم اربعین حسینی هرسال پررنگ‌تر می‌شود که با یاری خیران و نیکوکاران امیدواریم شاهد حضور تعداد بیشتری از مددجویان اردبیلی در این مراسم باشکوه باشیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی