English

مسعود امامی یگانه مطرح کرد:

ساماندهی ۲۳۴ گلزار مطهر شهدا در اردبیل

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: 234 گلزار مطهر شهدا در استان اردبیل ساماندهی می شود.

ساماندهی 234 گلزار مطهر شهدا در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مسعود امامی یگانه ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل پیش از ظهر امروز در بازدید از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل گفت: برای مرمت و ساماندهی ۲۳۴ گلزار مطهر شهدا و نیز تکمیل مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل اعتبارات مورد نیاز اختصاص می‌یابد.

وی اظهار داشت: اتمام کار احداث پروژه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل و تکمیل و بهره برداری از آن از جمله پروژه‌هایی بوده که مورد تاکید است و با توجه به این مهم تلاش می‌کنیم تا اعتبارات مورد نیاز این پروژه را تامین کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به فعالیت‌ها و طرح‌های عمرانی در دست اجرای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بیان کرد: با توجه به اینکه این پروژه‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار بوده اجرای کیفی و مناسب این طرح‌ها و تلاش برای بهره‌برداری از آنها باید مورد توجه قرار گیرد.

امامی یگانه از قول مساعد برای تخصیص اعتبار در راستای مرمت و ساماندهی 234 گلزار مطهر شهدا در استان خبر داد و افزود: شهدای والامقام دین بزرگی بر گردن ما دارند و باید تلاش کنیم تا در راستای معرفی اهداف و آرمان‌های آنها در جامعه گام برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در این بازدید اظهار کرد: مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل در زمینی به مساحت پنج هکتار و 14 هزار متر مربع با هزینه 21 میلیارد تومان در حاشیه منطقه گردشگری شورابیل در حال ساخت است.

یاسر شاهی با بیان اینکه فاز نخست این مجمتع یعنی استخر و سالن ورزشی در حال حاضر به بهره‌برداری رسیده است، گفت: برای اتمام فاز دوم و پایان  کار احداث این پروژه 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اگر تامین اعتبار شود در طول یک سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در مورد ساماندهی گلزار مطهر شهدای بهشت فاطمه(س) بیان کرد: کار ساماندهی و مرمت گلزارهای مطهر شهدا از دیگر امور عمرانی مهم بنیاد است که در صورت تامین اعتبارهای مورد نیاز روند کار تسریع می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه