English

نماینده ولی فقیه درکردستان تاکید کرد:

برنامه ریزی مناسب برای یک راهپیمایی باشکوه و استکبارستیزانه

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به انسجام ملت ایران در برابر دشمنان اظهار داشت: برنامه ریزی های مناسب برای یک راهپیمایی باشکوه واستکبار ستیزانه صورت بگیرد.

برنامه ریزی مناسب برای یک راهپیمایی باشکوه و استکبارستیزانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله 13 آبان در سنندج اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی که به حضور مردم نیاز بوده و برای استان و کشور حیاتی است، نقش بسزایی دارد.

وی افزود: دولتی یا مردمی برگزار کردن یک مراسم یا مناسبت معنایی ندارد چرا که دولت در خدمت مردم بوده و هر کدام از دستگاه‌های دولتی نماینده بخشی از مردم هستند که باید تلاش کنند آنان را مثل همیشه به صحنه بیاورند.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: امسال با توجه به جنگ اقتصادی و تحریم های دشمنان برعلیه کشور، باید تلاش شود حضور مردم در صحنه های مختلف از جمله 13 آبان باشکوه تر از گذشته باشد و اقتدار جمهوری اسلامی بیش از گذشته به جهانیان نشان داده شود.

وی اضافه کرد: در طول تاریخ نمایش حضور مردم توانسته است جلوی خسارات جانی و مالی زیادی را بگیرد، حتی پیامبر گرامی اسلام نیز در جنگ ها از این ابزار استفاده می‌کرد و جلوی جنگ و کشتار بیشتر را می‌گرفت.

آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه امروز ملت ایران منسجم تر از گذشته در مقابل دشمنان ایستاده و با استکبار سرسازش ندارد، بر برنامه ریزی‌های مناسب برای برگزاری یک راهپیمایی باشکوه و استکبار ستیزانه در روز 13 آبان امسال تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: حضور در صحنه تنها راه افزایش امنیت و اقتدار کشور، سرکوب توطئه‌ها و دسیسه‌های همیشگی دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه