English

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

ساختمان‌های صنعتی موجب بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌شود

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:ساختمان‌های صنعتی موجب بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌شود.

ساختمان‌های صنعتی موجب بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، ایمان طاهر در نشست خبری بیست و دومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان در اصفهان بیان داشت: اتلاف مصالح ساختمانی و همچنین انرژی در ساختمان‌های سنتی بسیار زیاد است در حالیکه ساختمان‌های صنعتی موجب بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌گردد.

وی گفت:در حال حاضر کشورهای توسعه یافته به سمت نسل هفتم ساخت و ساز حرکت کرده اند، در صورتیکه کشور ایران همچنان  در نسل سوم صنعت ساختمان سازی باقی مانده است.

وی ادامه داد: ساختمان‌های صنعتی موجب بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌شود در حالیکه اتلاف مصالح ساختمانی به روش سنتی بسیار زیاد است.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: طی سالهای گذشته در طرح مسکن مهر تولیدکنندگان به جهت صرف اقتصادی  و کاهش هزینه ها به سمت صنعتی سازی ساختمان حرکت کردند، که تا حدودی نیز در این طرح موفق بودند اما بعد از اتمام طرح مسکن مهر متاسفانه این موضوع به فراموشی سپرده شد.

طاهر اضافه کرد: در برنامه وزارت راه و شهرسازی طی سال های ۹۸و۹۹ قرار است تا ۴۰۰ هزار واحد مسکونی درکشور ساخته شود که امیدواریم این طرح فرصت مناسبی برای استفاده از روش‌های نوین ساخت‌وساز و صنعتی سازی ساختمان باشد.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در استان اصفهان در طرح اقدام ملی تولید مسکن احداث و ساخت ۷۰ هزار واحد مسکونی در دستور کاراست که ۴۰ هزار واحد از این طرح باید در شهرهای جدیدی همچون بهارستان، فولادشهر و مجلسی ساخته شود.

به گزارش موج، بیست و دومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان از 16 تا 22 مهرماه امسال در محل نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه