English

سردار هوشنگ حسینی خبرداد:

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته ناجا/اردبیل جز سه استان امن کشور است

فرمانده انتظامی استان اردبیل از اجرای بیش از 300 برنامه مختص هفته ناجا با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، علمی، معنوی و اسلامی خبر داد.

اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته ناجا/اردبیل  جز سه استان امن کشور است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار هوشنگ حسینی فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در هفته ناجا بیش از 300 برنامه با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، علمی، معنوی و اسلامی در سطح استان اردبیل پیش بینی شده است

وی ادامه داد: غبارروبی،‌ عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، تجلیل از خانواده معظم شهدا، خدمات‌رسانی مضاعف و خارج از وقت اداری پلیس به اقشار اجتماعی، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، افتتاح پروژه‌های عمرانی و اجرای طرح مردم‌یاری و ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم از شاخص برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته ناجا است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: هفته نیروی انتظامی  در سال ۹۸ با شعار "پلیس هوشمند، امین مردم" آغاز شد.

سردار حسینی همچنین با اشاره به اولویت جرایم در استان اردبیل اظهار داشت: نزاع و درگیری با ۱۷ درصد، جرایم عمومی علیه اموال و اشخاص با ۱۵ درصد، سرقت با ۱۰ درصد، ناهنجاری‌های اجتماعی با هشت درصد و تصادفات پرونده شده با هفت درصد در اولویت پنج‌گانه جرایم استان اردبیل هستند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با تاکید بر اینکه کارکنان ناجا خادم صدیق و مخلص مردم و نظام اسلامی بوده و با هوشمندی، اقتدار قانونی و زیبندگی به اخلاقیات و معنویات ماموریت تامین نظم و امنیت جامعه را شبانه‌روزی انجام می‌دهند؛ بیان کرد: پلیس به سبب ارتباطات گسترده اجتماعی در همه حال خود را مکلف به تامین امنیت و آرامش فردی و اجتماعی می‌داند.

اردبیل  جزو سه استان امن کشور است

وی اردبیل را جزو سه استان امن کشور که نرخ وقوع جرایم با در نظر گرفتن جمعیت آن پایین است، دانست و گفت: همگامی و همدلی مردم با پلیس، حمایت و پشتیبانی مسئولان و ائمه جمعه، توسعه فرهنگ ولایتمداری، تبعیت از ارزش‌های اسلامی، باورهای عمیق دینی، حاکمیت فرهنگ حسینی و مهدوی در جامعه استانی در کنار همت مضاعف و تلاش جهادی کارکنان انتظامی بسترساز حاکمیت امنیت پایدار در جای جای استان و افزایش احساس آرامش عمومی بوده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: افزایش ۱۹ درصدی کشفیات مواد مخدر، افزایش کشف کالاهای قاچاق، کاهش چهار درصدی آمار جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای و کشف ۱۰۰ درصدی جرایم خشن بخش مهمی از توفیقات پلیس اردبیل است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه