English

حجت الاسلام والمسلمین مختارصادقی خبر داد؛

رفع تصرف از ۳۶۰ هزار متر از اراضی ملی در حاجی آباد

رئیس دادگستری حاجی آباد گفت: به دستور مقام قضایی از 360 هزار متر از اراضی ملی این شهرستان رفع تصرف شد.

رفع تصرف از 360 هزار متر از اراضی ملی در حاجی آباد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین مختارصادقی رئیس دادگستری شهرستان حاجی آباد با اشاره به تأکیدات رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در رابطه با لزوم اقدام قاطع و سریع در رفع تصرف از اراضی ملی و صیانت از حقوق بیت المال، خاطرنشان کرد: 360 هزار متر از اراضی ملی که توسط فردی تصرف شده بود، آزادسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این اراضی رفع تصرف شده در روستای شمیل از توابع شهرستان حاجی آباد قرار دارد و براساس دستور مقام قضایی تمامی مستحدثات غیرقانونی ایجاد شده در این اراضی نیز تخریب شد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی با تأکید بر مبارزه هدفمند و مستمر با متخلفان حوزه زمین خواری، گفت: حفاظت از اراضی ملی و صیانت از منابع طبیعی، نیازمند عزم همگانی دستگاه های مسئول، به منظور اجرای راهکارهای پیشگیرانه، مقابله بهنگام و تسریع در اجرای احکام است.

وی یادآور شد: در خصوص اراضی تصرف شده در روستای شمیل شهرستان حاجی آباد، شاهد کوتاهی برخی دستگاه های اجرایی در عمل به وظایف قانونی شان بودیم و چنانچه این دستگاه ها در بدو امر، تخلفات را گزارش و یا از ارائه تسهیلات خودداری کرده بودند شاهد موفقیت سودجویان در دست اندازی به اراضی ملی و تحمیل هزینه های گزاف جهت مقابله و رفع تصرف نبودیم.

 رئیس دادگستری شهرستان حاجی آباد خاطرنشان کرد: پس از اطلاع دادگستری این شهرستان از تصرفات غیرقانونی اراضی ملی در روستای شمیل و همچنین بررسی مدارک و دلایل موجود،  شعبه اول دادگاه حقوقی شهرستان حاجی آباد مبادرت به صدور حکم رفع تصرف و تخریب مستحدثات غیرقانونی در این روستا را صادر کرد که پس از قطعیت در دادگاه تجدید نظر استان هرمزگان با حضور رئیس دادگستری و دادستان شهرستان حاجی آباد در محل، به مرحله اجرا گذاشته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه