English

مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهر خبر داد:

آغاز ساخت ۴ سد سرشاخه گیر در غرب استان مازندران

مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهر گفت: برای جلوگیری از خسارت‌های سیل احتمالی ساخت ۴ سد سرشاخه گیر در غرب استان آغاز شده است که ۲ تا از این سد‌ها در حوزه تنکابن یک مورد در سرخرود و یک مورد دیگر نیز در نوشهر قرار دارد.

آغاز ساخت ۴ سد سرشاخه گیر در غرب استان مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، عبدالرضا سنگاری اظهار داشت : ساخت ۴ سد سرشاخه گیر در مناطق نوشهر و تنکابن با هدف جلوگیری و کاهش از خسارت سیلاب تا دهه فجر امسال ساخته و افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد : ساخت سد‌های سرشاخه گیر در حوزه تنکابن و رامسر نیز تا اوایل بهار سال ۹۹ افتتاح می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- نوشهر با اشاره به اختصاص ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای جلوگیری از وقوع سیل پارسال در غرب مازندران گفت : ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیز امسال با توجه به تاکید مقام معظم رهبری از صندوق توسعه ملی برای جلوگیری از وقوع سیل به غرب استان اختصاص یافت.

سنگاری افزود : برای پیشگیری از خسارت‌های سیل احتمالی امسال نیز ۲ عملیات مکانیکی و بیولوژیکی در غرب استان صورت گرفته است.

وی تاکید کرد : عملیات مکانیکی انجام شده ایجاد سد‌های سرشاخه گیر و عملیات بیولوژیکی مانند کپه کاری و نبات کاری بوده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر  بیان داشت: جلساتی با استاندار مازندران صورت گرفته که برای کاهش خسارت‌های احتمالی سیل به مردم بودجه‌ای از طرف استانداری نیز به غرب استان اختصاص یابد تا در ۵ سال آینده هیچ مشکلی از بابت سیل غرب استان را تهدید نکند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه