English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

پزشکان ما جزء بزرگترین سرمایه های انسانی کشور هستند

دکتر محمدرضا مرادی گفت: پزشکان جامعه درمانی به رغم وجود برخی از بی مهری ها، همواره ثابت کرده اند که در سطح کشور و حتی بین الملل جزء بزرگترین سرمایه های انسانی هستند.

پزشکان ما جزء بزرگترین سرمایه های انسانی کشور هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آیین نکوداشت شهریاران پزشکی کرمانشاه، با تاکید بر کم نظیر بودن دانش پزشکی ایران در سطح بین الملل، ابراز داشت: وجود سرمایه انسانی غنی موهبتی بزرگ محسوب می شود که بدون آن نمی توان حتی با تکنولوژی های روز دنیا، در مسیر رشد علمی گام های موثری برداشت و خوشبختانه استان کرمانشاه در این خصوص دارای منابع غنی است.

مرادی با بیان این مطلب که جامعه پزشکی ایران حائز رتبه ۱۶ دنیا در سطح بین الملل است، خاطرنشان ساخت: دانشگاه های علوم پزشکی این افتخار را دارد که در دل خود پرورش دهنده و بانی حضور بزرگان پزشکی است.

وی تصریح کرد: وجود و حضور بزرگان پزشکی همچون دکتر فرخی به عنوان شیخ الاطبا به واقع جزء بزرگترین افتخاراتی است که کرمانشاه از پروراندن آن به خود می بالد و با راه اندازی بیمارستان های شفا و بیستون و خدمت های شایانی را به جامعه پزشکی ایران و کرمانشاه کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه از دکتر معصومعلی معصومی به عنوان چهره ماندگار و مفاخر کشور و کرمانشاه یاد کرد و افزود: وجود بزرگان و اساتیدی همچون دکتر امامی آل آقا نیز در تمامی صحنه های حساس پزشکی همواره در یاد و خاطره جامعه پزشکی حک شده و ماندگار بوده و هست و از این رو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این افتخار را دارد که گوشه ای از زحمات این بزرگواران را در آیین نکوداشت شهریاران پزشکی کرمانشاه ارج بنهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه