English

حبیب کوهی عنوان کرد:

بی تحرکی احزاب و جریانات سیاسی استان اردبیل

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت:در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین در آستانه سفر رئیس جمهور به استان اردبیل هیچ تحرک و فعالیتی از احزاب و جریان های سیاسی در استان اردبیل دیده نمیشود.

بی تحرکی احزاب و جریانات سیاسی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حبیب کوهی دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل اظهار داشت:  این روز ها در حالی در آستانه سفر رئیس جمهور به استان اردبیل و در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته ایم که هیچ گونه تحرک ، اقدام یا فعالیتی از سوی احزاب و جریانات سیاسی و چه جریان های همسو با دولت و چه جریان های رقیب دیده نمیشود

وی احزاب را مطالبه گر دانست و افزود: بنده اعتقاد دارم احزاب باید مطالبه گر و دولتی ها باید در سایه باشند اما اینچنین نیست و بیشتر مشکلات و گرفتاری های مردم و مسئولان از بی توجهی جریانات سیاسی نشات می گیرد.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل تصریح کرد: بنده از مسئولان استان اردبیل به ویژه از استاندار اردبیل خواهشمندم همچنان جلسات خود را با احزاب و جریانات سیاسی ادامه دهند و با برنامه ریزی دقیق و منسجم احزاب را پایه کار بیاورند و احزاب نیز در همه زمینه ها برنامه های خوبی داشته باشند و با رقابت سالم و پیرو گفتمان خود حرکت کنند.

کوهی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این باره تصریح کرد: برادران انقلابی فاصله بین خود را کم کنند من توصیه میکنم برادران مسلمان، انقلابی و معتقد به ارزش های انقلاب هر چه میتوانند فاصله بین خودشان را کم کنند و با هم دوست و رفیق باشند و با هم همکار باشند علیه یک دیگر جو سازی و فعالیت نکنند اما فاصله را با دشمن ها زیاد کنند.

وی با اشاره به این که ما باید همواره با هم دیگر متهد باشم و در مقابل دشمنان ایران اسلامی ایستادگی کنیم اظهار کرد : در یک فضای دوستی دور یک میز برای حل مشکلات مردم کمتر مسئولین باشیم و چنین شرایط خاص که به کشورمان حاکم شده با هم باشیم  و در راستای اهداف و آرمان های انقلاب و شهدا حرکت کنیم.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل در خصوص جریان اصول گرایی نیز گفت : خوشبختانه با انسجام و وحدت در قالب شورای هماهنگی احزاب اصول گرایان در حال برنامه ریزی برای انتخاب پیشرو هستیم و تمامی دلسوزان و دبیران احزاب و اشخاص حقوقی که میتوانند تاثیر گذار باشند در این شورا جمع شده ایم و امید واریم خبر های خوبی در آینده نزدیک به نظر مردم برسانیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه