English

نادر فلاحی:

مجموعه تاریخی بازار اردبیل جاذبه مهم اردبیل است

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مجموعه تاریخی بازار اردبیل از جمله جاذبه‌های مهم شهر اردبیل می‌باشد و هرساله شاهد حضور گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور می‌باشد.

مجموعه تاریخی بازار اردبیل جاذبه مهم اردبیل است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در پاسخ به مطالبات کسبه بازار تاریخی اردبیل بخش‌های مختلف این مجموعه با اولویت بندی و با مشارکت اهالی بازار مرمت می‌شود.

او افزود: مجموعه تاریخی بازار اردبیل از جمله جاذبه‌های مهم شهر اردبیل می‌باشد و هرساله شاهد حضور گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور می‌باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان داشت: اداره کل میراث فرهنگی استان در طی ۲ سال گذشته عملیات مرمت مجموعه سرای وکیل و سرای امام جمعه را به اتمام رسانده و برای انجام مرمت و ساماندهی نقاط دیگر بازار نیز طبق اولویت بندی عمل خواهد کرد.

فلاحی افزود: این اقدامات بدون همکاری و همراهی اهالی بازار امکان پذیر نخواهد بود و ما برای ادامه این روند نیازمند هماهنگی بیشتر بین کسبه بازار برای تسریع در روند مرمت‌های انجام شده هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه