English

سرهنگ دوم عادل حساوی:

والدین به صورت مستقیم با سرویس مدارس قرارداد نبندند

رئیس پلیس راهور میناب گفت: والدین برای تهیه سرویس مدارس از طریق خود مدرسه اقدام کنند و به طور مستقیم با راننده قرارداد نبندند.

والدین به صورت مستقیم با سرویس مدارس  قرارداد نبندند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ دوم عادل حساوی  رئیس پلیس راهور میناب، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به بازگشایی مدارس عنوان کرد: امیدوارم سالی بی خطر و بی حادثه تحصیلی را پشت سر بگذاریم 

وی با بیان اینکه طرح مدارس یکی از طرح های بزرگ در ناجا است، گفت: نیرو های ما در دو هفته اول شروع مدارس به صورت آماده باش کامل، به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.

سرهنگ دوم عادل حساوی ادامه داد: این اقدام نسبت به روان سازی ترافیک در دو هفته اول بازگشایی مدارس اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور میناب با بیان اینکه سرویس مدارس نیز مثل دیگر ناوگان حمل و نقل عمومی شرایط و ضوابط خاص خودش را دارد گفت: مدیران مدارس سعی و تلاش کنند این رویه را در مدارس جای بیندازند و مدرسه با سرویس های حمل و نقل دانش آموزان قرارداد داشته باشد.

وی ادامه داد: بهتر است خود مدارس به سرویس ها دسترسی و اطلاعات لازم را داشته باشند تا بتوان در زمان وقوع حادثه سریعا اقدام کنند.

سرهنگ دوم حساوی با اشاره به سازماندهی سرویس مدارس گفت: متاسفانه با توجه به اینکه در چند سال گذشته این طرح در میناب انجام نشده، این موضوع به خوبی در شهرستان جا نیوفتاده است. 

وی بیان کرد: معرفی به تاکسیرانی جهت سازماندهی سرویس مدارس با همکاری آموزش و پرورش و والدین انجام پذیر خواهد بود و طی جلساتی که با رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان داشته ایم از این طرح به خوبی استقبال کرده اند.

وی با بیان اینکه والدین سعی کنند مستقیم با سرویس مدرسه اقدام به بستن قرارداد نکرده و از طریق خود مدرسه برای این امر اقدام کنند گفت: همکاران ما بر موضوعاتی مانند سوار کردن مسافر بیش از گنجایش خودرو و نداشتن مجوزات لازم توسط راننده، نظارت خواهند کرد و در صورت رعایت نکردن قوانین توسط راننده های سرویس مدارس، قطعا اعمال قانون صورت خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی