English

انجمن های فرهنگی و هنری سرمایه اجتماعی هستند

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد یزد گفت: انجمن‌های فرهنگی و هنری که فعالیت‌های عمومی و تخصصی مختلفی انجام می‌دهند سرمایه‌های اجتماعی هستند.

انجمن های فرهنگی و هنری سرمایه اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید خلف حوتی‌نژاد معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد یزد در مراسم بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی که با حضور جمعی از نخبگان فرهنگی و ادبی در سرسرای دانشگاه فرهنگ و هنر یزد برگزار شد، افزود: تاکنون انجمن‌های مختلف فرهنگی و ادبی در استان تشکیل شده است که در کنار برنامه‌های دولت باید این تشکل‌ها هم روز به روز حمایت و تقویت شوند.

وی افزود: 27 شهریور سالروز درگذشت استاد سید محمدحسین شهریار به عنوان روز ملی شعر و ادب فارسی در تقویم ایران نامگذاری شده و اشعاری زیادی به زبان فارسی و ترکی از این شاعر تبریزی به یادگارمانده است

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد یزد از انجمن‌های فرهنگی و هنری که فعالیت‌های عمومی و تخصصی مختلفی انجام می‌دهند به عنوان سرمایه‌های اجتماعی یاد کرد و گفت: این نهادها در کنار برنامه‌های رسمی دولت به صورت خودجوش و فعالانه در بخش‌های مختلف مشغول فعالیت هستند.

این مسئول فرهنگی تاکید کرد: گسترش انجمن‌ها علاوه بر شهر یزد باید در شهرستان‌های استان مورد عنایت خاص قرار گیرد و از برنامه‌های آنها در مناسبت‌های مختلف استفاده مناسب شود.

حوتی‌نژاد با اشاره به انتخاب شهر یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران در سال ۹۸ از اعضای انجمن‌های فرهنگی و هنری خواست در فعالیت‌های خود بیش از گذشته برای معرفی استان از کتاب در حوزه‌های مرتبط استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه