English

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت کردستان:

تاکنون بیش از ۲ هزار بازرسی ویژه طرح بازگشایی مدارس انجام شده است

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از اجرای طرح نظارتی بازگشایی مدارس در کردستان خبر داد.

تاکنون بیش از 2 هزار بازرسی ویژه طرح بازگشایی مدارس انجام شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فرزاد سردار زاده با اشاره به اینکه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم به طور مستقل و هم به صورت گشت مشترک بر بازار نظارت می‌کنند، افزود: در 9 روز اول اجرای این طرح 2 هزار و 48 مورد بازرسی از سطح بازار انجام شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار داشت: اجرای طرح نظارتی بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور در کردستان نیز از دهم شهریور آغاز شده است که طی این بازرسی‌ها 153 تخلف احراز  و 122 پرونده هم تشکیل شد.

سردارزاده ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده را 652 میلیون و 786 هزار و 676 ریال اعلام کرد و افزود: در این مدت 117 مورد شکایت مردمی هم ثبت شده است.

وی اعلام کرد: از تعداد پرونده ذکر شده 9 پرونده تخلف به ارزش 22 میلیون و 974 هزار و 550 ریال مربوط به لوازم التحریر، 11 پرونده هم در ارتباط با مغازه‌های عرضه کننده کیف و کفش به ارزش 28 میلیون و 890 هزار ریال بوده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: 2 پرونده هم در خصوص عرضه پوشاک به ارزش 6 میلیون و 260 هزار ریال در این مدت تشکیل شده است.

سردارزاده با اشاره به اینکه بیشترین تخلف‌ها در حوزه گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بوده است، یادآور شد: این سامانه تلفنی به شماره 124 به طور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقاد، پیشنهاد و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می توانند هر گونه تخلف را با این شماره اعلام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه