English

سعید جعفری خبر داد؛

دریافت کارت سوخت بدون مراجعه حضوری به دفاتر پستی

سرپرست اداره کل پست استان هرمزگان گفت: متقاضیانی که کارت سوخت آنها در باجه های معطله است، می توانند بدون مراجعه به دفاتر پستی، کارت سوخت خود را دریافت کنند.

دریافت کارت سوخت بدون مراجعه حضوری به دفاتر پستی

 گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید جعفری سرپرست پست استان هرمزگان، اعلام کرد: متقاضیانی که کارت سوخت آنها در باجه های معطله است از هم اکنون می توانند بدون مراجعه به دفاتر پستی کارت خود را دریافت کنند.

وی افزود: در راستای ارتقای مشتری مداری و صرفه جویی در زمان مشتریان؛ گزینه ای در بخش رهگیری کارت سوخت در سایت پست ایجاد شده است تا متقاضیان در صورت تمایل به دریافت کارت در محل مورد نظر؛ با ورود اطلاعات لازم و پرداخت هزینه ارسال پیشتاز بر اساس نرخنامه پستی؛ کارت سوخت خود را در آدرس اعلام شده دریافت کنند.

سرپرست اداره کل پست استان هرمزگان با اشاره به اینکه کارت های سوخت در دو مرحله جهت تحویل به نشانی فرد متقاضی خواهد رفت و در صورت نبودن گیرنده، آدرس اشتباه یا تغییر محل سکونت، به باجه های معطله برگشت داده می شود.

وی اضافه کرد: پیش از این فرد متقاضی کارت سوخت؛ با مراجعه به سایت epolice و دریافت کد رهگیری ۲۴ رقمی، به بخش رهگیری در سایت شرکت ملی پست مراجعه و پس از آگاهی از محل نگهداری کارت خود در باجه های معطله پست اقدام به مراجعه حضوری و دریافت کارت سوخت خود می نمود.

وی عنوان کرد: این روند از سویی باعث ایجاد صف های طولانی و هدررفت زمان مشتریان شده بود و از سوی دیگر اعتراض بسیاری از کاربران را جهت اصلاح فرایند موجود در پی داشت.

جعفری خاطر نشان کرد: کاربران می توانند از روش جدید برای دریافت کارت خود اقدام و در غیر این صورت با مراجعه حضوری و روش پیشین کارت سوخت خود را دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه