English

وزیر نیرو؛

۴۰۰ هزار دستگاه کولر آبی در استان یزد وجود دارد

وزیر نیرو گفت: ۴۰۰ هزار دستگاه کولر آبی در استان یزد وجود دارد که ۲۵۰ هزار مورد آن در شهرستان یزد است و با توجه به شرایط اقلیمی و کمبود آب یزد کسانی که در زمینه کولر گازی سرمایه‌گذاری می‌کنند مورد حمایت قرار گیرند.

۴۰۰ هزار دستگاه کولر آبی در استان یزد وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، رضا اردکانیان وزیر نیرو در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد افزود: برای اجرای این طرح ها تاکنون ۲ هزار میلیارد تومان هزینه شده و به ۴۵۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وزیر نیرو گفت: اگر می‌خواهیم در اقتصاد مقاومتی موفق باشیم باید فعالیت های بین بخشی در راستای رسیدن به هدف را بیشتر کنیم؛ باید دید منابع و اهداف بر چه اصولی پایه‌ریزی شده و سپس با برنامه ریزی مدون برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی اقدام کرد.

وی با بیان اینکه باید دید خروجی جلسات در ستاد راهبری و مدیریت اقتصادی مقاومتی با چه شاخص هایی اندازه‌گیری می‌شود تا در رسیدن به هدف، بهتر عمل کرد تصریح نمود: رهبری معظم انقلاب در هفته  دولت امسال خواسته‌اند در مدت باقی مانده ۲ ساله این دولت، واقع گرایانه بر حسب ضرورت برنامه ریزی و اقدام شود.

وی نرخ بیکاری حال حاضر استان یزد را ۱۲.۸ درصد اعلام کرد که باید تا زمان باقی مانده عمر دولت کنونی، یک رقمی شود.

اردکانیان،  توسعه پایدار ، افزایش تاب‌آوری، مانایی، ایجاد اشتغال و پیگیری تامین اب برای توسعه صنعت و تجارت را ضروری دانست و یادآور شد: هم اکنون ۴۰۰ هزار دستگاه کولر آبی در استان یزد وجود دارد که ۲۵۰ هزار مورد آن در شهرستان یزد است که با توجه به شرایط اقلیمی و کمبود آب باید به کولر گازی تبدیل شود و کسانی که در زمینه کولر گازی سرمایه‌گذاری می‌کنند مورد حمایت قرار گیرند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه