English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل خبر داد

برگزاری همایش رهروان زینبی در امامزاده محمدهلال بن علی(ع)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل از برگزاری همایش عظیم رهروان زینبی در آستان مقدس محمدهلال بن علی(ع) خبر داد.

برگزاری همایش رهروان زینبی در امامزاده محمدهلال بن علی(ع)

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی حافظیان گفت: همایش بزرگ رهروان زینبی با حضور جمعی از بانوان و با هدف پاسداشت مقام حضرت زینب(س)، امروز با شعار"لبیک یا زینب" در امامزاده محمد هلال بن علی (ع) در آران و بیدگل برگزار می شود.

وی تاکید کرد: در این تجمع، که از میدان امام حسن مجتبی(ع) آغاز خواهد شد دوستداران عقیله بنی هاشم با پیام آور واقعه عاشورا، حضرت زینب(س)، تجدید میثاق خواهند کرد.

حافظیان با بیان اینکه همایش رهروان زینبی مختص بانوان است و در راستای همنوایی با حضرت زینب (س) برگزارخواهد شد، گفت: بانوان باید با حجاب و عفت خود از رهروان حضرت زینب (س) باشند و حیا را در زندگی خود تقویت کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیرهی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اهداف برگزاری همایش رهروان زینبی بیان کرد: تبیین سیره و شخصیت حضرت زینب (س) ، تشریح خطبه آن حضرت در کوفه، تجلیل از مادران شهید هسته ای و مادران شهدای حرم حضرت زینب (س) و قرائت میثاق نامه خواهران و بانوان که برگرفته از مبانی و اهداف نهضت حسینی است، از جمله اهداف و برنامه های همایش رهروان زینبی است.

گفتنی است؛ همایش رهروان زینبی یکی از برنامه های متنوع عزاداری ویژه ی طرح بصیرت عاشورایی است که همه ساله و با همکاری مشترک اداره اوقاف و امور خیریه، و مرکز اجتماعی فرهنگی افق در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه