English

سرهنگ محمد باقر سلگی:

دستگیری ۸ سارق در ملایر/ سارق تجهیزات آبیاری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر، از دستگیری 8 سارق و کشف 16 فقره سرقت، از جمله سارق تجهیزات آبیاری و سیم برق در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 8 سارق در ملایر/  سارق تجهیزات آبیاری دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سرهنگ محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به دستگیری 8 سارق و کشف 16 فقره سرقت در ملایر، گفت: در راستای مبارزه و دستگیری سارقان و مجرمان که از مطالبات مردم و اولویت های تعریف شده سازمانی ناجاست با هماهنگی های قضائی، 8 طرح ضربتی در شهرستان ملایر اجرا شد.

 

دستگیری 8 سارق در ملایر

وی افزود: در اجرای این طرح ها، یک سارق تجهیزات آبیاری و یک سارق ساختمان های نیمه کاره با 3 فقره سرقت ، یک سارق سیم برق و کابل های هوایی حین سرقت سیم و یک سارق قطعات و لوازم داخل خودرو با 4 فقره سرقت دستگیر شدند.وی افزود: در این ماموریت، 3 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و یک سارق موتورسیکلت دستگیر که از منزل وی یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی قطعه قطعه شده نیز کشف و راکب آن دستگیر شد.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در این راستا، یک سارق اماکن خصوصی با اعتراف به 4 فقره سرقت و 2 سارق محصولات باغی با 40 کیلوگرم گردو و مقادیری هروئین حین سرقت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان با تقدیر از حمایت دستگاه قضائی در این ماموریت خطیر  و مشارکت فعال مردم با پلیس گفت: برخورد قاطعانه با سارقان و مجرمان با رویکرد افزایش ضریب امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه