English

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد؛

پژوهش های دستگاه ها باید بر اساس نیاز توسعه ای یزد باشد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد گفت: پژوهش‌های دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس این اولویت‌ها و در قالب طرح‌های کاربردی و در راستای رفع نیازهای توسعه‌ای استان یزد صورت گیرد.

پژوهش های دستگاه ها باید بر اساس نیاز توسعه ای یزد باشد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید مجتبی حسینی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد مهمترین سیاست تحقیقاتی را شامل اجرای پژوهش‌های کاربردی برای رفع مشکلات توسعه استان یزد با رعایت سیاست‌ها و اولویت‌های پژوهشی و فناوری استان و کشور برشمرد و اظهار داشت: بر این اساس محورهای آب و محیط زیست، اشتغال و سرمایه گذاری، حکمرانی خوب، تعادل و توازن منطقه ای، فناوری، نوآوری و بهره وری بعنوان اولویت‌های پژوهشی در سالجاری در استان مصوب شد.

وی تأکید کرد: پژوهش‌های دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس این اولویت‌ها و در قالب طرح‌های کاربردی و در راستای رفع نیازهای توسعه‌ای استان یزد صورت گیرد.

دبیر کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری با اشاره به ارائه گزارش اقدامات و فعالیت‌های سازمان عامل منطقه ویژه فناوری استان یزد گفت: لازم است دستگاه‌های اجرایی وظایفشان را در حوزه نوآوری و فناوری بهتر بشناسند.

حسینی پور در این رابطه تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم برآیند خوبی از فعالیت دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های نوآوری و فناوری داشته باشیم؛ در این خصوص یک  برنامه عملیاتی تدوین خواهد شد.

وی همچنین از اجرای ۱۷ طرح پژوهشی در سال گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد طرح پژوهشی که از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان یزد و یک درصد اعتبارات هزینه ای تامین اعتبار شده است تعداد هفت طرح پایان یافته و ۱۱ طرح نیز ضمن جذب اعتبار، در حال اجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه