English

معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی یزد تاکید کرد:

ممنوعیت بکارگیری مشمولان غایب در سازمان‌های دولتی و غیردولتی

معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی یزد گفت: بکارگیری مشمولان غایب در ادارات، سازمان‌های دولتی و غیردولتی ممنوع است و در صورتی که این موضوع تایید شود، برابر قانون با بکارگیرنده مشمولان غایب برخورد می‌شود.

ممنوعیت بکارگیری مشمولان غایب در سازمان‌های دولتی و غیردولتی

سرهنگ محمدتقی منصوری معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی یزد افزود: بر اساس آمار موجود سالانه بین ۱۸ تا ۲۰ درصد واجدان شرایط سربازی، از اعزام به موقع برای گذراندن این دوره غیبت می‌کنند که با اطلاع‌رسانی مناسب و فرهنگ‌سازی می‌توان این میزان را کاهش داد.

به گفته وی، مشمولانی که به سن قانونی اعزام به خدمت رسیده و معافیت‌های لازم را نداشته باشند، درصورت اقدام نکردن برای اعزام، غایب به حساب آمده و برخی محرومیت‌های اجتماعی بر آنان اعمال می‌شود.

منصوری بیان داشت: طبق ماده ۶۳ قانون خدمت وظیفه، هرگونه بکارگیری مشمولان غایب در ادارات، سازمان‌های دولتی و غیردولتی ممنوع است و در صورتی که این موضوع تایید شود، برابر قانون با بکارگیرنده مشمولان غایب برخورد می‌شود.

معاون وظیفه عمومی نیروی انتظامی یزد تصریح کرد: چنان‌که مشمولان متاهل خود را برای خدمت‌سربازی معرفی کنند، از مزیت انجام خدمت وظیفه در محل زندگی بهره‌مند می‌شوند و مشمولان دارای فرزند هم سه ماه کسری خدمت می‌گیرند.

سربازان وظیفه استان سالانه ۱۸ مرتبه طبق مقررات به خدمت اعزام می شوند .

منصوری گفت: افرادی که کارت‌های پایان خدمت آنها قدیمی و کاغذی است، باید برای تعویض کارت پایان خدمت خود اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه