English

سیدعبدالله طباطبایی:

دستگاه قضائی اردبیل از برنامه‌های حفاظت محیط زیست حمایت می کند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: دستگاه قضائی اردبیل از برنامه‌های حفاظت محیط زیست حمایت می کند و در این زمینه با دستگاههای مربوطه همکاری لازم را دارد.

دستگاه قضائی اردبیل از برنامه‌های حفاظت محیط زیست حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار داشت: حفاظت و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست وظیفه‌ای همگانی بوده تا این میراث طبیعی بدون آسیب به دست آیندگان برسد.

وی از حمایت از برنامه‌های حفاظت محیط زیست در اردبیل خبر داد و گفت: در راستای حفظ محیط زیست با متخلفان در این زمینه برخورد قاطع و جدی انجام می‌شود و اجازه دست‌درازی و سوء استفاده از این میراث طبیعی را به متخلفان نمی‌دهیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: در زمینه حفاظت از این مواهب خدادادی سازمان حفاظت محیط زیست نقش مهم و موثری داشته و انتظار می‌رود در این راستا نهادهای مختلف و به ویژه مردم با این سازمان همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به نقش دستگاه قضایی در حمایت از برنامه‌های حفاظت محیط زیست اظهار کرد: حمایتدستگاه قضایی در این زمینه انکارناپذیر بوده و می تواند در حل مشکلات و مسائل زیستی نقشی تاثیرگذار داشته باشد.

محمد خداپرست با اشاره به تنوع زیستی مختلف و گونه‌های جانوری ارزشمند از جمله غاز پیشانی سفید، پلنگ ایرانی و خرس قهوه‌ای تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حفاظت از گونه‌های در معرض انقراض در استان انجام می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای ارتقای فرهنگ زیست‌محیطی در سطح استان خبر داد و افزود:  کار پایش و نظارت پیوسته بر عملکرد واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی، عمرانی و زیربنایی در راستای جلوگیری از تخریب و تصرفات غیرقانونی در مناطق تحت مدیریت و آلودگی‌های زیست محیطی به صورت مستمر انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه