English

بهروز رزمی:

۱۳۰۰ روستای اردبیل از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: 1300 روستای اردبیل از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند و تا پایان سال این تعداد به هزار و ۳۵۰ روستا خواهد رسید.

1300 روستای اردبیل از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهروز رزمی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به اینکه تمامی شهر‌های استان از پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه بهره مندند، گفت: از تعداد هزار و ۶۰۰ روستای دارای سکنه استان در حال حاضر هزار و ۳۰ روستا از نعمتاینترنت پرسرعت روستایی بهره‌مند شده اند و تا پایان سال این تعداد به هزار و ۳۵۰ روستا خواهد رسید.

او با بیان اینکه فعالیت‌ها و پیگیری جدی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در بررسی مداوم وضعیت ارتباطی در نقاط مختلف استان ادامه دارد، افزود: به تازگی پایش وضعیت ارتباطی ۱۰۱۷ روستای بالای بیست خانوار استان با تلاش و همکاری مجموعه ICT استان به اتمام رسیده است و اقدامات برای برنامه ریزی رفع موارد احتمالی در نقاط بدپوشش آغاز شده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در صحبت‌های خود با اشاره به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشور و معرفی لایه‌های مختلف این پروژه با عناوین زیرساخت، خدمات و محتوی اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم برای استفاده دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف برای ارائه خدمات در بستر دولت الکترونیکی به مردم آماده است.

رزمی بیان کرد: دولت متعهد است تا هر ساله ۵/۱۲ درصد خدمات خود را در بستر دولت الکترونیکی به مردم ارائه نماید که وزارت ارتباطات علی رغم محدودیت‌های موجود بر اثر تحریم‌ها زمینه لازم را در کشور فراهم کرده است.

او ادامه داد: در استان اردبیل طی سه سال گذشته پروژه‌های ارتباطی به ارزش بیش از ۴ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و همزمان با سفر قریب الوقوع هیات دولت به استان نیز پروژه‌هایی به ارزش ۱۱۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه