English

عبدالعظیم نجاتی زاده:

۷۰ دانشجوی پزشکی علوم پزشکی هرمزگان سوگندنامه قرائت کردند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از برگزاری مراسم تحلیف و قرائت سوگندنامه پزشکی، توسط 70 دانشجوی پزشکی این دانشگاه، خبر داد.

70 دانشجوی پزشکی علوم پزشکی هرمزگان سوگندنامه قرائت کردند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالعظیم نجاتی زاده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در مراسم تحلیف 70 دانشجوی ورودی سال 91 رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که در سالن شهید آوینی شهر بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک روز پزشک، بیان کرد: نظام سلامت در حال تغییر و تحول است و حوزه سلامت حساب ویژه ای بر روی شما دانشجویان پزشکی ، به عنوان محور و پایه های اصلی سلامت باز کرده است.

نجاتی زاده در ادامه اظهار کرد: یکی از نعمت های بزرگی که خداوند به شما پزشکان عطا کرده است، خدمت به مردم است؛ لذا دلسوز مردم باشید و با انصاف با آن ها برخورد کنید.

وی با بیان اینکه به روز بودن را هرگز فراموش نکنید و در همه حال از آموزش و ارتقاء علمی دور نباشید، عنوان کرد: پایان تحصیلات پزشکی به معنای پایان یادگیری و مطالعه نیست؛ بلکه مدرک پزشکی شما مقدمات را برای کسب دانش و توسعه ی مهارت های بیشتر فراهم می کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: همه نکاتی که در سوگند نامه پزشکی آمده است، به نحو احسن در ارتباط با مردم پیاده کنیم و شاید بهتر باشد در شروع کلاس ها و در طول دوره های آموزشی تکرار شود تا هیچ وقت خدمت کردن به مردم، آن هم خدمت صادقانه، از یاد نرود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه