English

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان خبر داد

تمدید مهلت ارسال آثار یازدهمین جشنواره مطبوعات در اصفهان

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان از تمدید مهلت ارسال آثار یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‎های الکترونیک در اصفهان خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار یازدهمین جشنواره مطبوعات در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اصغر مختاری در جمع اصحاب رسانه گفت: شرکت کنندگان یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‎های الکترونیک  تا 31 مردادماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‎های الکترونیکارسال کنند.

وی افزود: جشنواره مطبوعات و رسانه‎های الکترونیک به صورت دو سالانه اجرا می شود.

در ادامه قائم مقام دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک در اصفهان گفت: در سال ۹۶ تعداد کل آثار ارسالی به جشنواره ۸۸۰ اثر در بخش حرفه‌ای و جنبی بوده است.

زهره والی پور بیان داشت: امسال تا صبح امروز 533 اثر به دبیرخانه یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک ارسال شده است.

وی ادامه داد: در بخش حرفه‌ای ۳۰۴ اثر با ۱۱۴ شرکت کننده، بخش ویژه ۳۳ شرکت کننده و ۴۲ اثر، بخش موضوعی ۷۳ شرکت کننده و ۱۶۰ اثر، بخش جنبی ۱۱ شرکت کننده و ۲۷ اثر ارسال شده است.

به گفته رئیس کمیته داوران یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های محلی اصفهان جشنواره مطبوعات و رسانه‌های محلی در سه محور اصلی، ویژه و جنبی می باشد.

رضا صالحی با اشاره به تمدید زمان ارسال آثار یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک تا 31 مرداد ماه افزود: از یکم شهریورماه آثار ارسال شده  وارد فرآیند داوری می شود.

وی افزود: شعار یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک اصفهان رسانه در گام دوم انقلاب است.

به گزارش موج؛ در پایان از پوستر یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های محلی اصفهان با حضور معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان ورییس خانه مطبوعات اصفهان رونمایی شد.

جشنواره مطبوعات

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه