English

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان:

پروژه قطار شهری اصفهان نیازمند مدیران بزرگ است

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان گفت: پروژه قطارشهری اصفهان نیازمند مدیران بزرگ است.

پروژه قطار شهری اصفهان نیازمند مدیران بزرگ است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا بنکدار در مراسم تقدیر از خدمات ماجد، معاون سابق مالی اداری و پشتیبانی سازمان قطارشهری اصفهان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در پروژه قطارشهری اصفهان اظهار داشت:بارها عنوان کرده‌ام که ابر پروژه قطار شهری، مهمترین پروژه عمرانی شهر اصفهان به شمار می‌رود و حضور مدیران بزرگ در این پروژه، زمینه تکمیل هرچه سریعتر آن را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: بدون شک ارتقای جایگاه مدیران سازمان قطارشهری و انتصاب آنها در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری، باعث آن می‌شود که این پروژه بزرگ، بیش از پیش مسیر خود را با قوت ادامه دهد.

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان تصریح کرد: حضور  ماجد در شهرداری اصفهان از ابتدا مطرح بود و شهردار اصفهان درخواست داشتند که حضور ایشان در شهرداری اصفهان اتفاق افتد زیرا لزوم حضور ایشان در‌ دفتر شهردار اصفهان احساس می‌شد و این اتفاق به خواست شهردار اصفهان صورت گرفت.

وی ادامه داد: در دوره حضور مهندس ماجد در سازمان قطارشهری اصفهان، خدمات بسیاری اتفاق افتاد و‌ مجموعه قطارشهری اصفهان، همزمان با حضور ایشان، اتفاقات خوبی را رقم زد.

بنکدار افزود: خوشبختانه انتخاب شایسته‌ای از سوی شهردار اصفهان صورت گرفت و بدون شک با حضور مهندس رکنی در رأس معاونت مالی اداری پشتیبانی و ذیحسابی به صورت همزمان، قطعا این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان گفت: امیدوارم مجموعه سازمان قطارشهری اصفهان بتواند مسیر خود را در ادامه راه طی کند و امیدوارم با خرد جمعی مسیر خود را طی کند.

گفتنی است؛ مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان، محمود رکنی به عنوان معاون جدید مالی، اداری و پشتیبانی سازمان قطارشهری اصفهان منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه