English

رئیس کل دادگستری لرستان:

شورای شهر باید به قید فوریت شهردار خرم آباد را انتخاب کند

رئیس کل دادگستری لرستان، گفت: نابسامانی های موجود در مرکز استان حاصل ضعف مدیریت شهری است، لذا باید شورای شهر، به قید فوریت شهردار خرم آباد را تعیین کند.

شورای شهر باید به قید فوریت شهردار خرم آباد را انتخاب کند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، جعفر بدری رئیس کل دادگستری لرستان در واکنش به بازداشت شهردار خرم آباد، گفت: شورای شهر باید به قید فوریت شهردار خرم آباد را انتخاب کند.

وی، تصریح کرد: نابسامانی های  بوجود آمده در مرکز استان حاصل ضعف مدیریت شهری است و شورای شهر خرم آباد باید انتخاب شهردار خرم آباد را در اولویت قرار داده و در اسرع وقت نسبت به انتخاب شهرداری باتجربه و توانمند اقدام کند.

بدری، افزود: توقف پروژه های عمرانی در خرم آباد به صلاح نیست و نباید نبود شهردار خللی در ارائه خدمات شهری ایجاد کند، لذا تاکید می کنیم که شورای شهر باید به قید فوریت شهردار خرم آباد را انتخاب کند.

مردم از خدمات شهرداری خرم آباد راضی نیستند

رئیس کل دادگستری لرستان، ادامه داد: در حال حاضر مردم از ارائه خدمات شهری، جمع آوری زباله، نظافت معابر، عدم وجود فضاهای مناسب تفریحی و سبز، ایجاد پایگاه های فرهنگی و مذهبی، وضعیت ترافیک و کمبود پارکینگ به شدت شکایت و گلایه دارند، لذا این گلایه مندی مردم به دلیل نبود طرح و برنامه منظم است که باید اصلاح شود.

وی، گفت: در ساخت و سازها نیز، آنچه تاکنون خیلی اهمیت داشته جنبه در آمد زایی  برای شهرداری خرم آباد بوده است، تأکید روی درآمد های بیشتر سبب رشد کمی شهرها گردیده و جنبه های کیفی آن به فراموشی سپرده شده است و در واقع شهروندان خرم آباد با مشکلات زیادی مواجه اند.

جزئیات بیشتر را در اینجا بخوانید

گفتنی است طی روزهای گذشته، وحید رشیدی شهردار خرم آباد و جمعی از مدیران این مجموعه شهری به اتهام فساد مالی و اداری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات لرستان بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید:

مهدی گلمیرزایی مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری خرم آباد بازداشت شد

سرپرست شهرداری خرم آباد به زودی انتخاب می شود

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه