English

شهرام پرورش خبر داد:

پلمپ فروشگاه های غیر مجاز سموم در همدان

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان همدان از پلمپ 16 فروشگاه سموم غیرمجاز و متخلف در همدان خبر داد.

پلمپ فروشگاه های غیر مجاز سموم در همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، شهرام پرورش، مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان همدان  با اشاره به پلمپ فروشگاه های غیر مجاز سموم در همدان، و بیان اینکه از سال 96 با ابلاغ سازمان حفظ نباتات کشور کارگروه نظارت بر عملکردشبکه توزیع آفت کش‌های نباتی ایجاد شده است، گفت: این کارگروه متشکل از معاونت بهبود تولیدات گیاهی و مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان، رابطین اداره کل تعزیرات حکومتی استان، کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان و اداره اماکن نیروی انتظامی استان همدان است.

 

پلمپ فروشگاه های غیر مجاز سموم در همدان

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه کارگروه نظارت بر عملکرد شبکه توزیع آفت کش‌های نباتی وظیفه ساماندهی فروشگاه‌های سموم در استان را به عهده گرفته است بیان کرد: در راستای اجرایی کردن مصوبات کارگروه، اکیپ‌های نظارتی در سطح شهرستان‌های استان تشکیل شده‌اند.

وی با اشاره به پلمپ فروشگاه های غیر مجاز سموم در همدان، افزود: اکیپ‌های نظارتی پس از بازدید‌های مستمر از فروشگاه‌های سموم و شناسایی آنها موضوع را در جلسات کارگروه نظارتی مطرح کرده و با توجه به اختیارات  قانونی نسبت به صدور اخطاریه و پلمب فروشگاه‌های متخلف اقدام می‌کند.

پیشه ور با اشاره به اینکه اکیپ‌های نظارتی، بر فروشگاه‌های سموم کشاورزی، به صورت هفتگی اقدام به بازرسی از فروشگاه‌های سموم می‌کنند ادامه داد: 115 اکیپ نظارتی در مجموع از یک‌هزار و 164 واحد در استان همدان بازدید داشته‌اند.

وی با اشاره به پلمپ فروشگاه های غیر مجاز سموم در همدان، واینکه تیم‌های نظارتی 164 فروشگاه مجاز سموم کشاورزی را در استان شناسایی کردند ادامه داد: در راستای برخورد با فروشگاه‌های غیر مجاز و متخلف 16 فروشگاه پلمب و 13 فروشگاه به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان همدان اخذ پروانه فعالیت، صدور فاکتور برای مشتریان، نصب برچسب قیمت و مشخصات محصول، قفسه بندی و مرتب کردن فروشگاه، خودداری از عرضه محصولات تاریخ گذشته، عدم فروش سم قاچاق و تقلبی را از شرایط اساسی و مهم برای فروشگاه‌ها دانست.

وی با اشاره به پلمپ فروشگاه های غیر مجاز سموم در همدان، و اینکه هر یک از این موارد می‌تواند منجر به جلوگیری از فعالیت فروشگاه‌های عرضه سموم شود افزود: افرادی که تمایل به راه‌اندازی فروشگاه سموم کشاورزی دارند، باید نسبت به اخذ پروانه بهره‌برداری از سازمان نظام مهندسی و پروانه کسب و کار از وزارت صنعت، معدن، تجارت اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی