English

ناصر شکری خبرداد:

آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی برای مسابقات جهانی به میزبانی اردبیل

رئیس هیات کبدی استان اردبیل گفت:نهمین اردوی تیم ملی جوانان برای آماده‌سازی تیم ملی جوانان جهت حضور در مسابقات جهان۲۰۱۹ که در آبان ماه در کیش خواهد بود و به میزبانی اردبیل در حال برگزاری است.

آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی برای مسابقات جهانی به میزبانی اردبیل

 ناصر شکری رئیس هیات کبدی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج در اردبیل گفت: نهمین اردوی تیم ملی جوانان برای آماده‌سازی تیم ملی جوانان جهت حضور در مسابقات ۲۰۱۹ که در آبان ماه در کیش خواهد بود و به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان در اردبیل ۸ روز طول می‌کشد و از ۱۳ مرداد لغایت ۲۰ مرداد ماه در اردبیل برگزار خواهد شد.

رئیس هیات کبدی استان اردبیل این اردو را نهمین اردوی تیم ملی جوانان دانست و تصریح کرد: این اردو نهمین اردوی تیم ملی جوانان و تاکنون ۸ اردوی دیگر نیز برگزار شده است که در نهایت در ۱۵ آبان ماه در کیش میزبان ۱۹ کشور از قاره‌های مختلف هستیم.

* میزبانی اولین دوره مسابقات جهانی در ایران

شکری با اشاره به اینکه از تمامی قاره‌ها شرکت کننده در مسابقات حضور می‌یابند بیان کرد: اولین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کیش با حضور ۱۹ تیم از تمامی قاره‌های جهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رشته ورزشی کبدی در سال های قبل فقط محدود به برخی استان‌ها بود اظهار کرد: در سال های قبلی رشته ورزشی کبدی فقط محدود به برخی استان‌ها اما با تغییرات و اقدامات انجام شده و با توجه به تشکیل برخی کمیته‌های ویژه در وزارت ورزش و جوانان تیم‌های کبدی در برخی استان‌های دیگر نیز تشکیل شد.

* تلاش خود را برای اجرای عدالت ورزشی در کشور می‌کنیم

رئیس هیات کبدی استان اردبیل با تاکید بر اینکه تلاش خود را برای اجرای عدالت ورزشی در کشور می‌کنیم گفت: تلاش خود را برای اجرای عدالت ورزشی در کشور می‌کنیم و هم‌اکنون نیز با حضور ۵۵ ورزشکار از ۲۲ استان نشان از تحقق این عدالت در کشور است.

وی اظهار داشت: از استان اردبیل نیز امیرحسین مردانه به عنوان تنها بازیکن و ورزشکار کبدی استان در این دوره از اردوها حضور داشت که تا دومین اردو پیش رفته اما بعد از آن در اردوها حضور پیدا نکرده است و جزو افردا حذف شده است.

شکری استان اردبیل را دارای ظرفیت‌های بسیار بالا در این رشته ورزشی دانست و افزود: حضور جوانانی همچون امیرحسین مردانه در این اردوها نشان از ظرفیت بالای استان اردبیل در رشته ورزشی کبدی است و ما همچنین در سال‌های گذشته نیز شاهد حضور ۳ تن از بانوان استان در مسابقات و اردوهای کبدی تیم ملی بوده‌ایم.

رئیس هیات کبدی استان اردبیل تصریح کرد: باتوجه به اینکه یکی از شرایط میزبانی اردوهای ورزشی شرکت ورزشکاران استان میزبان در اردو است در این دوره از اردو چندین نفر از جوانان ورزشکار استان اردبیل نیز حصور دارند اما فقط برای آموزش در این اردوها حضور یافته‌اند و جزو نفرات اصلی نیستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه